Harald Ripultfør Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Herregud.. Jeg har alltid hatt superproblemer med å få Maya til å sovne på dagen. Timesvis med vugging og byssing... Nå lå hun å lekte på krabbeteppet sitt, også ser jeg bort på hun, så legger hun bare hodet sitt ned å sovner!!! Uten å sutre først eller noe! Jeg tror aldri jeg har blitt så forskrekka før noen gang!! Haha, håper det fortsetter slik!
Fraggelhysa! Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Kanskje det var deilig å få fred uten at mamma dulla og masa, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå