Susan*lillegutt og mini* Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 noen som vet? Og når ble deres 2åringer innkalt til 2års kontroll? lillegutt er nå snart 2år og 3mnd,og enda ikke fått innkallelse. Tenkte å ringe idag å høre med dem,og at vi evt.kunne fått samme dag som mini skal på 3mnd kontroll.neste mnd.
Mille** Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Her er det bare to årskontroll for de som ønsker/trenger det. Men da eldstetøtta var så var det bare helsesøster.
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Her var det da gutten var 2 år og 3 mnd. Legeundersøkelse, ja! =)
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2007 her trenger nok lillegutt det ja,har jo vært en gang i mnd å veid han fremm til han ble 2år pga. div. ting og tang. hmm..ble ikke mye klokere av om det er legekontroll eller ikke..hehe =) noen flere som vil svare? Tenkte å ringe HS nå,de åpner tlf kl.14.00,så tenkte å høre om å få time da,hvis ikke de har satt han opp på noe time.
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2007 snakket nettopp med HS, gikk IKKE ann å få begge ungene på samme dag på kontroll,altså at storebror har time samme dag som mini...skjønner ikke hvorfor,var ikke det at det ikke var ledige timer,men det gikk bare ikke.. å hun kunne heller ikke svare meg på når vi får time,for han var ikke sett opp på noe,det måtte jeg ta med helsesøsteren vår,som har ferie nå,og som ellers er sykemeldt når hun ikke har ferie,og er hun på jobb,er hun der til 12.00 og de har ikke tlf tid før kl.14.00. Er det mulig å være så firkantig?? arg..blir litt små irritert,for de er aldri mulig å få noe fornuftig svar fra denne jæ... HS,og ikke kan jeg bytte helsesøster heller,for de har hver sine "by deler" og kan ikke bytte,og ikke kan jeg bytte HS heller,for fins bare en i denne kommune!! ARG!! hun viste heller ikke om det var legekontroll eller ikke.. tror det eller ei,men jeg snakket faktis med en som jobber på HS,de skulle jo vite slikt!! Eneste hun viste var at de måtte være passert 2år før de var på kontroll,og at de var kontor ansatte og ikke de som er helsesøster som ordner med timer. Nå har jeg fått HS så langt oppi vrangstrupen som det går ann,er det rart at alle jeg kjenner føler seg helt udugelige som mødre etter de har vært på HS?? inkludert meg,føler meg som den dårlige mora etter å ha vært der på kontroller med ungene,alt man gjør er galt nesten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå