♥Prinzessin♥ Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Kunne dere vært så snille (?) og greie (??) og bruke hele nicket mitt i overskriften, eller evnt bare "prinzessin"? Hvis jeg ikke er pålogget, må jeg lete etter innlegg som er adressert til meg, og det er så godt som umulig å finne innlegg hvor jeg blir kalt "Juni". Wonder why... ;-) Takketakk!
lilja70 Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Ikke juni, altså. Ikke snuppa heller? Ikke søta?
♥Prinzessin♥ Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2007 Hehe...grisetorturist funker!! ;-D Ja, Olga, jeg er redd for å gå glipp av noe. Narcissisten i meg leter blindt etter kjærlighetserklæringer, og amasonen i meg leter vilt etter snerpete anonyme å klubbe ned. :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå