Gå til innhold

Til dere som henvender dere til meg


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne dere vært så snille (?) og greie (??) og bruke hele nicket mitt i overskriften, eller evnt bare "prinzessin"? Hvis jeg ikke er pålogget, må jeg lete etter innlegg som er adressert til meg, og det er så godt som umulig å finne innlegg hvor jeg blir kalt "Juni". Wonder why... ;-) Takketakk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke juni, altså. Ikke snuppa heller? Ikke søta?

Skrevet

redd for å gå glipp av noe eller..??

Skrevet

Hehe...grisetorturist funker!! ;-D Ja, Olga, jeg er redd for å gå glipp av noe. Narcissisten i meg leter blindt etter kjærlighetserklæringer, og amasonen i meg leter vilt etter snerpete anonyme å klubbe ned. :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...