avent1 Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Jeg har så mye vondt i magen fo rtiden. Er i uke 18 ca. Dette utarter seg som kramper på en måte. Føler at jeg spenner magen hele tiden. Skulle jeg tatt kontakt med legen? Noen andre med erfaring? Det hemmer meg en del i arbeidslivet, da jeg må ta pauser hele tiden.
MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Heisann, jeg har det likedan. Ikke kjempevondt, men jevnt over kramper og en ømhet. Når jeg ligger stille, går det over, men det kommer igjen med en gang jeg er i bevegelse. Jeg tror ikke det er kynnere. Da hadde magen blitt hard. Jeg er forøvrig i uke 18 jeg også. Er ganske bekymret, men krysser fingre for at alt er normalt. Har ikke kjent liv enda heller. - Eller vært på ordinær UL. Lykke til. Hold meg oppdatert da.
Therese:):) Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Hei avent1 ! For meg høres det ut om kynnere (de kan være ganske harde), men hvis du er i tvil, kan du bare ta kontakt med lege synes jeg. Det er bedre å spørre en gang for mye enn en gang for lite. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå