Leola Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Har så lyst å få meg det. Hva koster det ? Hvor lenge varer de? Har hår til nedom skuldrene men det vokser så utrolig sakte!! HAr så lyst på en kul frisyre med langt hår:)
Mockanin Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Jeg har ikke hatt det noen gang, men har hørt andre si at dem ikke var helt fornøyd. Som mamma 25 sier så ble håret ødelagt
Leola Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2007 oki, da spørs det om jeg ikke bare bør droppe det:)
Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 Jeg har! Har ikke ødelagt hår og jeg har tatt på nye mange ganger ! det varer i 3-6 mnd, alt kommer an på om du er flink å stelle dem. Men man blir hekta! hehe. kjempegøy å plutselig få langt hår igjen ! Når jeg begynte hadde jeg hår til skuldrene. Men det koster litt da, jeg har ei frisørvenninne så jeg får litt avslag, men du må nok ut med mellom 2000 - 4000 kr. forhør deg litt rundt, prisene varierer veldig.
Veronica ♡ lille Emilie+spire Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 Mitt hår ble absolutt ikke ødelagt av hair extensions, jeg hadde mine i ca 6 mnd og var utrolig fornøyd! Kosta litt over 3000 kr, men det var så absolutt verdt det! Tok først på en salong her i byen som visstnok skal være veldig bra, de tok 7000 for extension, og det ble helt ubeskrivelig dårlig! de ramlet ut nesten med en gang. Går aldri tilbake dit.
Diadora31 Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 jeg har satt på mange ganger, med ulike typer. Jeg har ikke ødelagt hår...nå har jeg kjøp på nettet slike som man klipser på! Vldig fornøyd, og sliter iallefall ikke på håret. koster 1500,- og tar 15 min å ta på
Monajenten Skrevet 15. juni 2007 #8 Skrevet 15. juni 2007 Jeg har også, og mitt hår er absolutt ikke ødelagt. Hadde i tre mnd. før jeg tok det av og på igjen (brukte det samme håret.) Ser helt naturlig ut og er veldig fint. Betalte litt over 3000,-
Blomsterpiken med jentefrø Skrevet 15. juni 2007 #9 Skrevet 15. juni 2007 www.saras.no har slike . jeg har kjøpt å er dritfornøyd- festes m klips spenner.
Leola Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 15. juni 2007 Er det sånne som en vasker håret med og sånn, eller er det sånne som en skal ta ut hver kveld?
winneboo Skrevet 15. juni 2007 #11 Skrevet 15. juni 2007 Jeg hadde det i fjor sommer Tok det ut etter 4-5mnd. Å byttet jevnlig ut de som floket seg ca hver 3-4 uke. Betalte 4000(grøss) for 85 lengder og håret var vel 50cm. Håret mitt ble ikke ødelagt av det i det hele tatt. Men nå kommer det ann på hvordan man behandler det, å om man er nøye med å skifte ut de lengdene som floker seg.
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #12 Skrevet 15. juni 2007 Kan jo navne at jeg sveiset på hår..Sikkert ikke farlig hvis du kjøper slike spenner
Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 15. juni 2007 #13 Skrevet 15. juni 2007 Blomsterpiken: vises ikke di klipsa gjennom håret? er det vondt? hvor lenge har man det på om gangen ?
nitro circus Skrevet 15. juni 2007 #14 Skrevet 15. juni 2007 Jeg har hatt.......og var kjempefornøyd, har i midlertid greid å spare til langt selv, så nå er de til salgs. Det er tape-extentions, fullt hår...i egen orginal forpakning.Mørke brunt, kan maile bilder.. Så med evt samme hårfarge, eller om man likevel har striper..så kan du slippe unna det billig..([email protected]) Tok noen timer hos frisøren, men er verdt det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå