OhBaby! Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 hm.. fant akkurat ut at konoen jeg har fådd til utbetaling er på en konto jeg ikke bruker.. den er registerert på meg ja,men jeg bruker den ikke.. så må passe på når de kommer å få tatt de ut.
pandabjørn Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 men hvorfor har du ikke forandret kontonr hvis du får penger inn på en konto som du ikke bruker da? alle har en frist å forandre kontonr en gang i mai.....)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Jeg fikk ikke forandre,aner ikke hvorfor.. står at det sendes utbetalingskort til både meg og gubben... skjønner ikke hvorfor ettersom vi har hatt det rett inn på konto alle andre år.. merkelig.
OhBaby! Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2007 samme her!! fikk ikke lov til å endre kontonumer!!! og den kontoen jeg står oppført med fikk ejg i konfegave,for over 10 år siden!! den jeg bruker nå har jeg hadd i 4 år... men pga at det er enn felles konto med samboer,og han er registrert som eier,kan ikke jeg få pengene dit,men har alltid gjort det!! pisskontor!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå