Gjest Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Altså det brevet de mottok..Søket er avsluttet der..Uff nei jeg har ikke særlig tro på at de finner den lille jenta i live nå
Lykkepiller Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Flott, det kanskje faktisk betyr at hun fortsatt er i live! Der de søkte var jo under noen busker ute i skogen, altså eventuelt begravet.
Lykkepiller Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 De mottok et brev med et kart og en beskrivelse på hvor Madeleine kunne bli funnet. Dette var under noen busker i skogen. De mente altså at hun var begravet der.
2 Hærligheter! Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 Off...Må si jeg har en uggen magefølelse på om di vill finne ho i live eller finne ho i det hele tatt..Men håper selvsagt på det beste!!
"min villemo" Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 Off, er stygt redd for at det er kidnapperen eller kidnapperens samarbeidspartner som driver gjøn og leker seg med politiet.. jeg ønsker sånn at de skal finne henne, hver dag vente jeg på å lese at hun er funnet i live... dette er terror på sitt verste spør du meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå