Gå til innhold

Er det mulig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldstesønnen min ringer meg nå på jobb og er passe oppskaket. Noen har nemlig satt igjen en hvit dør i haven vår. Jada, vi skal ha hvit dør når vi i AUGUST bygger om gangen og får nye vinduer ellers i huset. Problemet nå er bare det at han som har satt døra der, snekkeren som har jobben hos oss, har satt den opp mot garasjeporten. Med andre ord vi kommer ikke inn i garasjen. Eldstesønnen min skulle ut og sparke ball han nå, men det går jo ikke siden dem ligger på innsiden av porten. I tillegg så kan jeg jo ikke la minsten være i haven og leke i dag. Jeg er jo veeeldig klar av over at den hvite store greia kommer til å være veeeeldig spennende, men livsfarlig.

Jeg klarer ikke å flytte døra selv pga. leddgikt og mannen skal på grillfest med jobben så han er vel neppe gangbar før langt på dag i morgen.

Kunne ikke snekkeren ha vært smart nok til å sette døra langs etter gjerdet med langsiden ned? Eller enda smartere hadde jo vært om han hadde sjekket når det ville være noen hjemme sånn at døra kom på andre siden av garasjeporten.

Selvsagt kan jeg ta minsten med meg og gå ut av haven, men det er litt kjipt akkurat nå for pga. temperatursvingningene så har jeg drit vondt i leddene mine nå om dagen. Ikke kan jeg ta smertestillende heller siden jeg kommer til å sovne.

Ja,ja.. det ordner seg vel. Måtte bare blåse ut litt frustrasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...