Gå til innhold

hva skal dere SPISE til fredagskos ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

nachos :):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fylt loff,hvis jeg bare finner oppskriften igjen:)

Skrevet

grillet ytrefilet med grønnsaker i folie (mais, sopp, brokkoli, blomkål, gulerøtter) med pommefri og bearnaise!!

Skrevet

Har lyst til å spise ute i dag jeg, så skal prøve å overtale gubben, hehe:)

 

Ellers blir det taco, det har vi ikke hatt på over et halvt år da jeg plutselig ikke likte det, men nå tror jeg at jeg gjør det igjen, hehe

Skrevet

Krydret grillbein med ris og bernesaus...Har fått helt dilla på det og kunne spist det 7 dager i uken nå, hadde jeg ikke vist bedre hadde jeg trodd jeg var gravid;)

Skrevet

Dolly Dimples pizza som vi tar med hjem MMMMMMMM og cola light til uhmmmmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...