Duracellgirl*prøver* Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 jeg er allerede i ammetåke tror jeg.. for jeg husker ikke om jeg sendte nr mitt i pm til deg... hihi.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2007 he he... nei det gjorde du ikke. jeg er også helt i tåke for tiden. lurer på hvordan det går når ammetåken virkelig setter inn. he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå