Mamma'n til lille David Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Noen i fra Tromsø her? studenter kanskje?
Mololsen Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Heia:) Æ e student æ Studere ergoterapi enn du da?
lillemor og lillebror Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Er fra Tromsø, men studerer ikke... Er du langt på vei?
M-Tos Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Fra Tromsø, ja! Er ikke den mest aktive her inne, men synes det er morsomt å sjekke innom av og til. Når skal dere ha?
velsignet med to Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 Jeg er også fra Tromsø. Har termin 7. oktober.
Mamma'n til lille David Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. juni 2007 Er 22 år, opprinnelig i fra Finnsnes. Studerer Pedagogikk du som går Ergoterapi, hvor langt er du kommet i studiet? har en god venninne som gikk 1 året nå
Mololsen Skrevet 17. juni 2007 #10 Skrevet 17. juni 2007 E ferdi me andre året i morra:) Om æ står på eksamen da..hehe. Så tar æ ett år me permisjon så d vil si at når venninna di bynne på tredjeåret bynne æ i klassn hennes..
Mamma'n til lille David Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 17. juni 2007 ahh, okei Det går sikkert fint med eksamen! Er selv nettopp ferdig med 5 eksamener dette semesteret, det har vært utrolig tungt pga kvalme og tretthet! Blir spennende å se hvordan det blir å skrive oppgave når jeg er høygravid! hvor langt er du på vei? Praktisk spørsmål, hva kan jeg forvente meg i permisjonspenger hos lånekassa?
Mololsen Skrevet 17. juni 2007 #12 Skrevet 17. juni 2007 æ e 25 uke på vei..Kjenne at d tar på å være gravid og samtidig ha d her eksamenspresse. Ska du ha full permisjon eller ska du ta nån fag? Du skjønne æ va inne på tanken på å ta 10 eller 20 studiepoeng per semester innenfor pedagogikk under permisjon min:) Når d gjeld permisjonspenga har æ forstått d sånn at vi får rundt 8000 i mnd fra lånekassen som e stipend. Trur at vi ikkje får de store stipendan men at d e fordelt på alle mnd åsså får vi forsørger stipend på rundt 1500...e litt usikker på d der, men trur d e nåkka sånn.. kor langt e du på vei?
Mamma'n til lille David Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #14 Skrevet 18. juni 2007 Tenke at æ skal ta noen fag i permisjonstida..sånn at æ slipp å henge så langt etter..har nemlig planlagt å fullføre bachelorgraden vår 2009 ! så d blir hard jobbing.. men hvis det vise sæ at det blir lite lesing må man jo nesten trekke sæ fra eksamen.. tror æ skal ta d litt som det kommer! Okei, men d e jo en grei sum i fra lånekassa da! fint at dem fordele alt jevnt over istede for å få storstipendan... E i 14 uke no, så heng litt etter dæ korsn e d med jobbing i sommer? Æ skal jobbe på sykehjem i sommer, og håpe æ slipp å måtte sykemelde mæ! e veldig spent på korr mye jobbing kroppen min blir å tåle!
Mololsen Skrevet 19. juni 2007 #15 Skrevet 19. juni 2007 Har åsså jobb på et sykehjem, men ska ikkje jobbe nåkka i sommer. Trur ikkje æ hadde klart d. Jobbe der sist i påsken å d va tungt..men jobbe på ei veldi tung avdeling da, de fleste e rullestolbrukera så d blei mye løfting..Du må si ifra kordan fag du ska ta, kanskje vi kan ta samme. Tenkte æ sku velge ut de som bare e hjemme eksamen på Kjøre på ferie i dag så blir borte fra internett ei stund me vi snakkes sikkert:)
lillemor og lillebror Skrevet 20. juni 2007 #16 Skrevet 20. juni 2007 Noen som skal på treffet i morgen?
lima78 Skrevet 23. juni 2007 #17 Skrevet 23. juni 2007 e ikkje student... har termin 12. oktober...:-) lure litt på om æ skal gå på treff snart. men d må bli de på ettermiddagstid. e bare d at etter en dag på jobb e æ sååå sliten:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå