Gå til innhold

Tromsø?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen i fra Tromsø her? studenter kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia:)

Æ e student æ:)

Studere ergoterapi enn du da?

Skrevet

Er fra Tromsø, men studerer ikke... Er du langt på vei?

Skrevet

Fra Tromsø, ja! Er ikke den mest aktive her inne, men synes det er morsomt å sjekke innom av og til. Når skal dere ha?

Skrevet

7.november. Enn du?

Skrevet

Jeg er også fra Tromsø. Har termin 7. oktober.

Skrevet

Er 22 år, opprinnelig i fra Finnsnes. Studerer Pedagogikk :)

du som går Ergoterapi, hvor langt er du kommet i studiet? har en god venninne som gikk 1 året nå :)

Skrevet

E ferdi me andre året i morra:) Om æ står på eksamen da..hehe. Så tar æ ett år me permisjon så d vil si at når venninna di bynne på tredjeåret bynne æ i klassn hennes..

Skrevet

ahh, okei :) Det går sikkert fint med eksamen! Er selv nettopp ferdig med 5 eksamener dette semesteret, det har vært utrolig tungt pga kvalme og tretthet! Blir spennende å se hvordan det blir å skrive oppgave når jeg er høygravid!:P

hvor langt er du på vei?

Praktisk spørsmål, hva kan jeg forvente meg i permisjonspenger hos lånekassa?

Skrevet

æ e 25 uke på vei..Kjenne at d tar på å være gravid og samtidig ha d her eksamenspresse. Ska du ha full permisjon eller ska du ta nån fag? Du skjønne æ va inne på tanken på å ta 10 eller 20 studiepoeng per semester innenfor pedagogikk under permisjon min:)

Når d gjeld permisjonspenga har æ forstått d sånn at vi får rundt 8000 i mnd fra lånekassen som e stipend. Trur at vi ikkje får de store stipendan men at d e fordelt på alle mnd åsså får vi forsørger stipend på rundt 1500...e litt usikker på d der, men trur d e nåkka sånn..

kor langt e du på vei?

Skrevet

Tenke at æ skal ta noen fag i permisjonstida..sånn at æ slipp å henge så langt etter..har nemlig planlagt å fullføre bachelorgraden vår 2009 ! så d blir hard jobbing.. men hvis det vise sæ at det blir lite lesing må man jo nesten trekke sæ fra eksamen.. tror æ skal ta d litt som det kommer!

Okei, men d e jo en grei sum i fra lånekassa da! fint at dem fordele alt jevnt over istede for å få storstipendan...:)

E i 14 uke no, så heng litt etter dæ :)

korsn e d med jobbing i sommer? Æ skal jobbe på sykehjem i sommer, og håpe æ slipp å måtte sykemelde mæ! e veldig spent på korr mye jobbing kroppen min blir å tåle!

Skrevet

Har åsså jobb på et sykehjem, men ska ikkje jobbe nåkka i sommer. Trur ikkje æ hadde klart d. Jobbe der sist i påsken å d va tungt..men jobbe på ei veldi tung avdeling da, de fleste e rullestolbrukera så d blei mye løfting..Du må si ifra kordan fag du ska ta, kanskje vi kan ta samme. Tenkte æ sku velge ut de som bare e hjemme eksamen på:)

Kjøre på ferie i dag så blir borte fra internett ei stund me vi snakkes sikkert:)

Skrevet

Noen som skal på treffet i morgen?

Skrevet

e ikkje student... har termin 12. oktober...:-)

lure litt på om æ skal gå på treff snart. men d må bli de på ettermiddagstid. e bare d at etter en dag på jobb e æ sååå sliten:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...