Gjest Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Bare lurte på hvordan det gikk med dem...for det gikk visst ikke så bra sist jeg snakket med dem... Håper Ugla lever ennå...
Carnivale Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 ..er ikke du synsk da? Kan jo bare "se" etter
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Hehe det ville vært litt sånn som å snoke i privatlivet til andre... Det er NONO å se på mennesker som ikke har spurt om det....foruten om offentlige personer da... Men følte jo litt på meg at Ugla ikke hadde det så bra derfor...hehe
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Som du vet så har jo jeg kontakt med begge to, og kan fortelle deg at de begge lever i beste velgående (dessverre.......) Ugla har jo som kjent blitt påkjørt av biler og sitter i rullestol, men det forhindrer ikke kjerringa i å klage og syte og synes synd på seg selv til alle som vil og må høre på...... Pga. dette har Stavmikseren Arne Anton koblet helt ut og vil ikke ha noe som helst med kjerringa å gjøre. Satser sterkt på at hun kan sendes med Expat til Hawaii når den tiden kommer. Må ellers tilføye at Fifita har et jobbintervju på mandag (retning øst og kysten og varmere vær) og er veldig spent på hvordan det går. Har nemlig veldig lyst på den jobben. Skal jo også kjøre helt alene i 4,5 time for å komme på intervjuet og deretter det samme hjem igjen. Så det blir en lang dag for henne...... Jeg selv har fått besøk av søskenbarnet til sambo´n som kommer fra New York - koslig fyr - men på søndag drar han ei uke til Amsterdam for å kunne sitte og røyke hasj og slikt uten å bli forstyrret.... så får vi se om han kommer seg tilbake igjen før flyet drar tilbake til NY. Apropos Memo og sambo´n så har det gått veldig skeis ei ukes tid nå, men så lenge det er liv er det håp.......
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 Ja, du burde være den beste til å fortelle hvordan det går med Memo;-)
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 Takk sluket for god info. Føler jo at jeg blir litt utenfor da msn min måtte drepes i går sukk...vel mannen lot den i alle fall sovne godt inn før han trykket på av knappen og mns tok sitt siste åndedrag. Så her sitter jeg da uten mns og følermeg litt alene... Håper fifita får jobben da...tenkte å si jeg kunne se på henne men shit...føler det går bra...munnen har hun i alle fall på rett plass samt iqen så det går sikkert bra. Og memo er jo litt lik fifita der med kjeften så hun er vel pratesyk etter 1 uke uten kommunikasjon igjen hehe... Forresten har noen gode tips til han komisen din som skal til tulipanenes by....han må ta 5 trikken fra sentral til rembrandt hoppe av stoppet etter rembrandtplein ...gå langs den blåe bruen...og der like ved siden av en shoarmashop finner han den beste hasjen i amsterdam...forresten de har kaker og der hehe vi snakkes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå