Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 jeg har blitt så sinnsykt forskjølet og halsen er som sandpapir.Ringte apoteket og de sa det var ålreit åta paracet-heldigvis! Noen som har noen gode kjerringråd?
vero:o) Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 du er ikke alene blæ.... vert slakt i flere dager nå... ja kan ta paracet å panodil osv... ikke ta ibux,er ikke bra uansett det...står du skal vere forsiktig med nesespray og,men må ha det for å puste hehe.. har desverre ingen kjerringråd,ingenting som hjelper alikevell
☆Monica80♥ღSiriღ♥ Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Har ligget rett ut i snart to uker med den dritten der nå jeg.. vært hos legen to ganger denne uka, først på tirsdag hvor det ble tatt crp (fikk hostedempende) og så igjen i dag.. crp var ikke forandret, så nå er det penicillin.. Tok første tabletten for et par timer siden, og er allerede bedre Skal spise dem i en uke, og regner med å være bra igjen da Hostedempende var ikke noe gøy kan jeg si, for den kom opp etter et par timer.. Våknet til og med på natten for jeg måtte spy.. *usj* Ta en tur til legen, kan være bakterier, ikke bare det dumme viruset som går nå...
sol og varme Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Gå på apoteket og kjøp en flaske med saltvannsoppløsning (koster lite...) ta en god dose i en knyttet hånd og SNIFF skikkelig inn, la det være i ca 3 minutter og snyt ut... -det renser skikkelig opp hele systemet og kvitter seg med ting som kan ligge og ulme i svelget og nesekanalene..... -et tips som virkelig burde følges, har gjort det selv etter råd fra nesespesialist... -ikke noen bivirkninger heller! helt ufarlig, kan gjøre det så mange ganger til dagen...og skulle du få noe i feil svelg er det ikke farlig - det er faktisk verre å få vanlig vann ned i lungene enn saltvannsoppløsning...
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 Tusen takk for rådet!Høres ut som akkurat det jeg trenger.Blir digg å få ut all dritten!Har aldri før følt meg så uvel og så forskjøla.Ekstra ubehagelig i varmen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå