suseduse Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 ser at du har funnet litt ting for andre her og lurte på om du kunne hjelpe meg litt.. katten min har vært borte en uke, og er bekymra.. er alt bra med han? kommer han tilbake? hvor er han? fikk en knekk i går da nabodama fant et kattelik, men det var ikke han..
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 jeg ser en gul garasje litt oppi ei skråning....garasjen står til høyre for huset...og bak der er det skog og trær...der er lillepus...i livet og alt vel...
suseduse Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2007 ånei... det var i en gult tilbygg vi fant det andre katteliket.. sikker på at han er i live?? vi var litt usikre på om det var han, for han har mye mere svart i seg enn den vi fant, men leste de kunne forandre litt pels etter mange dager med varme... åhh ousen min... tusen takk da! håper han lever
suseduse Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. juni 2007 men det tilbygger er rett ved oss og midt i en vei og langt unna skog..
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 huffda det var da merkelig...fikk ikke opp noe død følelse...men ok... håper det går bra da...klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå