Ceres Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Må bare fortelle at det "lyser" 2 streker på graviditetstesten som ligger her foran meg. Får det liksom ikke helt til å stemme. Vi hadde egentlig bestemt oss for å avvente litt da vi skal flytte i løpet av sommeren. Har hatt sex bare 1 gang siden forrige mens, da jeg har vært så sykt plaget med brennkopper. Har heller ikke hatt stabile sykluser, så EL har jeg ikke hatt helt oversikten over. Roper bare stille hurra, for det er jo enda så tidlig. Artig å få en ekstra med på flyttelasset (c: Ønsker dere andre prøvere masse lykke til. Klem PS. Masse takk til liten kuling som sendte testen til meg (c:
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Nå ser det virkelig ut til å være fruktbart her inne ! Gratulerer så mye,dette må være en gledelig nyhet )
Dolly Duck Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Woohoooooo!!! Hurra, gratulerer så mye! Kjempespennende! Vi hadde også sex bare to ganger denne pp. Har hatt det så travelt at vi ikke orket mer, derfor trodde vi egentlig ikke vi traff.. Krysser alt jeg har!! xxxxxxxxx Klem fra meg =)
Modesty Blaise Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Så spennende Ceres. Gratulerer så masse. Hurra for spire:-) Jeg kommer rett bak deg. Klem
martine68 Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 Dette var koselig lesning. Masse lykke til i svangerskapet Ceres. mange klemmer fra
Dotten Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 Så flott Gratulerer og masse lykke til Og en ekstra på flyttelasset er jo bare en stooor glede
jenkas69 Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 Gratulerer! Så herlig! Det er alltid plass til en ekstra blindpassasjer på flyttelasset:)
Beth Skrevet 16. juni 2007 #8 Skrevet 16. juni 2007 Gratulerer! Ein liten frekkas som finn vegen er nok, veit du!
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #9 Skrevet 16. juni 2007 Gratulerer så masse Ceres )) Det høres ut som du kan smile bredt. Masse lykke til, og koooos deg Klem
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #10 Skrevet 16. juni 2007 Sjekk med legen din om hva de sier om at man har hatt brennkopper når man ble gravid. Har hørt at ihvertfall vannkopper ikke er bra å ha når man blir gravid, og brennkopper er jo noe av de samme virusene.
evigoptimist Skrevet 16. juni 2007 #11 Skrevet 16. juni 2007 Gratulerer så mye - Lykke til - kos deg med spiren=)
så gla' Skrevet 17. juni 2007 #12 Skrevet 17. juni 2007 Gratulerer så mye med den uventede overraskelsen. Noen ganger skjer det når vi minst venter det :-)) Lykke til med graviditeten og flyttingen! Ikke stresse og løfte tungt nå da!
Ceres Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 18. juni 2007 Tusen takk for hyggelige gratulasjoner - det varmer så godt (c: Har testet på ny i dag, og det er ingen tvil lenger (c: HURRA (c: Har sjekket ut det med brennkopper og graviditet - brennkopper skyldes en bakterie (gule stafylokokker) og er ikke farlig ved graviditet (behandles lett med salve tilsatt antibiotika). Vannkopper er derimot et virus som en skal være obs på. Takker allikevel for advarselen fra anonym. Sender ut masse babystøv til dere her inne som prøver - og vil tro støvet vil nå mange da vi har endel vind i dag (c;
*lillerosin* Skrevet 18. juni 2007 #14 Skrevet 18. juni 2007 Dette var flott! Gratulerer så mye og lykke til Ceres! Suger i meg babystøv.... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå