*stolt mamma 2 prinsesser* Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 noen som har barn der som skal opp i 2 klasse til høsten? vi flytter fra kr.sand til gjøvik nå i sommer og min datter skal begynne der. tenkte kanskje å blitt kjent med noen før skolestart.. litt lettere for henne da.
*stolt mamma 2 prinsesser* Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2007 dytter opp igjen .. kanskje kommet på nye bimmere:)
2gutter&2jenter Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Hei! Tilhører ikke den skolekretsen, men bor i selve Gjøvik. Etter det jeg har skjønt er det ikke så mange her inne som bor i byen, men velkommen skal dere være! Har barn på Gjøvik skole selv. Tror dere vil få fine bekjentskaper, Fredheim skolekrets ligger i en del av byen med mange ressusrsterke familier, og forhåpentligvis ditto barn, så det går nok bra for jenta deres. Lykke til!
oktoberjentene;) Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 heisann, vet desverre ikke om noen, men ville bare si det at den skolen står mitt hjerte nærme.. hehe.. gikk der selv for ja noen år siden nå.. kjempe fin og bra skole ;o) lykke til.. håper dere blir kjent med noen....
*stolt mamma 2 prinsesser* Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. juni 2007 takk for svar og gode ønsker. gleder oss til å flytte opp. min mor bor der oppe så skal bli godt å ha litt familie rundt seg igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå