Gå til innhold

Hvor lager man hjemmeside til bebisen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er det man lager disse? Ser mange har sånne fine sider.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.piczo.com er en veldig grei og enkel side for nybegynnere!

Du kan se min piczoside på www.sauenogdingsen.piczo.com

Skrevet

Vi har laget mer bloggtype vi:) Siden sambo er dreven med data så laget har den fra "bunn":)

www.catolh.be/baby er vår:)

 

Men Piczo er veldig bra å bruke når en er nybegynner:) Er det jeg har brukt;)

Skrevet

Får ikke til piczo engang jeg....

Skrevet

Takk for tips - var en kjempefin side dere hadde, men et nydelig lite nurk :)

Skrevet

www.hvordan-lage-hjemmeside.piczo.com

 

:)

Skrevet

Ninjareka; Deres og var nydelig! Så søtt at pappaen også har skrevet sine tanker og følelser :)

Skrevet

Føck! Får det ikke til jeg..lurer på om det nikke funker med mac. Arrrg! Hater maskinen min! Går verken an å skrive eller laste opp bilder!

Skrevet

www.gratisnettsted.com

 

det er veldig lett å bruke og du får eget domenenavn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...