Gjest Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Hvor er det man lager disse? Ser mange har sånne fine sider..
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 www.piczo.com er en veldig grei og enkel side for nybegynnere! Du kan se min piczoside på www.sauenogdingsen.piczo.com
Teltpluggen Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Vi har laget mer bloggtype vi:) Siden sambo er dreven med data så laget har den fra "bunn":) www.catolh.be/baby er vår:) Men Piczo er veldig bra å bruke når en er nybegynner:) Er det jeg har brukt;)
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 Takk for tips - var en kjempefin side dere hadde, men et nydelig lite nurk
Duracellgirl*prøver* Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 www.hvordan-lage-hjemmeside.piczo.com
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #8 Skrevet 15. juni 2007 Ninjareka; Deres og var nydelig! Så søtt at pappaen også har skrevet sine tanker og følelser
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #9 Skrevet 15. juni 2007 Føck! Får det ikke til jeg..lurer på om det nikke funker med mac. Arrrg! Hater maskinen min! Går verken an å skrive eller laste opp bilder!
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #10 Skrevet 15. juni 2007 www.gratisnettsted.com det er veldig lett å bruke og du får eget domenenavn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå