Mauritius:) Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Jenta mi brutke Nuk sine smokk før, var kjempefornøyd med de, men problemet var at de fant bare i sånn leketøy butikker og de butikkene er litt langt unna her jeg bor. Byttet til Avent sine for noen mnd siden, men de blir så fort slitne. Hva med Mam sine smokk, er dere fornøyde? Er det andre type smokk som dere kan anbefale? Takk for svar! Ha en fin dag!
Mille** Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Snupp sverger til mam smokkene, så da kan jeg vel si at hun er fornøyd ihvertfall. )
krabbetrollet Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Har stort sett brukt MAM smokker til mine barn, er fornøyd med de. Og fåes kjøpt overalt, en fordel!
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 her bruker både storebror og lillebror mam sine,sverger til de jeg også. de blir ikke slit så veldig fort,synes hvertfall jeg,er kjempefornøyd med dem,også kan man jo bestille med navn på,kjekt hvertfall her når både den på 2mnd og den på 2år bruke samme str i smokk (mini vil ikke ha de små) også er de samme farge,da går de i navn på smokkene også=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå