MissBehave Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Jeg er bare i uke 18, og har begynt å få litt väske som kommer fra brystvortene. Flere som har begynt å få dette ?
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 fikk også det i uke 18 ca. helt normalt:) er 20+3 uker på vei idag å det har dobla seg i mengde:p Så det er bare å shoppe ammeinnlegg fremover for meg hvertfal. hehe
superbabe007 Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 har oxo hatt dette siden uke 18, er nå 20 + 4 og det har vel egentlig ikke økt no særlig i mengde. det er ikke så mye enda at det er plagsomt, men jeg stusser over at dette skjer sååå tidlig.. sleit veldig med amminga forrige gang, så prøver å se positivt på det og si til meg selv at det skal gå greit denne gangen, siden puppane tydeligvis har begynt å gjøre jobben sin
sol og varme Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Det er helt normalt, det kalles råmelk...med førstemann fikk jeg dette i uke 15, nå er jeg på vei med 3-mann og har ikke fått noe ennå...er i uke 18...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå