Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare i uke 18, og har begynt å få litt väske som kommer fra brystvortene. Flere som har begynt å få dette ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk også det i uke 18 ca. helt normalt:) er 20+3 uker på vei idag å det har dobla seg i mengde:p Så det er bare å shoppe ammeinnlegg fremover for meg hvertfal. hehe

Skrevet

har oxo hatt dette siden uke 18, er nå 20 + 4 og det har vel egentlig ikke økt no særlig i mengde. det er ikke så mye enda at det er plagsomt, men jeg stusser over at dette skjer sååå tidlig.. sleit veldig med amminga forrige gang, så prøver å se positivt på det og si til meg selv at det skal gå greit denne gangen, siden puppane tydeligvis har begynt å gjøre jobben sin :)

Skrevet

Det er helt normalt, det kalles råmelk...med førstemann fikk jeg dette i uke 15, nå er jeg på vei med 3-mann og har ikke fått noe ennå...er i uke 18...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...