Gå til innhold

Vi mistet barnas oldemor igår.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun ble 94 år.

Skrev et innlegg her igår ang barn i begravelsen eller ikke. Noen mente at barn "stjeler" såpass mye oppmerksomhet, så man bør kanskje ikke ta dem med i kirka.

Men nå har det seg sånn at jeg MÅ ha minsten med, eller la være å gå selv. Hun er 8 mnd, og sitter fint på et fang hun. Eldstemann på 4 kan jo være i barnehagen, men han kan jo og være med, for han lurer jo på hvor oldemor er nå liksom.... Jeg har ingen til å passe vesla, for min søster har mer enn nok med sine 3 barn, venninnene mine jobber, bortsett fra èn som er hjemme, men hun er min manns kusine, så hun skal jo også gå. Mine foreldre skal gå, så det er liksom ingen igjen....

Hva sier dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta dem da med... det er litt av livet!!

Vi har hatt med våre i nær families begravelse..

Kondolere...

Skrevet

Jeg hadde tatt med 4åringen og jeg.

For et år siden var vi i begravelse til oldefaren til mine barn og begge to var med, de var da 2år og 3år.

Oldemora synes det var fint og ha dem der og veldig mange andre og..

Skrevet

Ta dem med. Tror ikke noen syns det er upassende, dem er jo familie dem ogsaa, dessuten saa syns jeg personlig iallefall det er litt forskjell paa en begravelse til en som er blitt 94 og en som f.eks ble 30, iallefall naar det skjer braatt og uventet.

Ta dem med, har opplevd det flere ganger.

Skrevet

Stjeler oppmerksomhet?? Det er en del av livet, og viktig for barn å være med i begravelsen. Det er fagfolk ganske entydige om!

Så ta med ungene med god samvitiighet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...