Gå til innhold

Jævla møkkanabo.

Anbefalte innlegg

Gjest Odyssey&Mikrovampyren
Skrevet

Jeg hater naboen. Her vi bor er det båndtvang. Hagen vår er rimelig inngjerdet men om man er liten nok(hundestr) kommer man seg inn. Kattene mine er i hagen vår.

I dag har den jævla bikkja løpt inn i hagen igjen for å angripe kattene mine. Når dette skjer presterer naboen å si "jævla drittkatter" og lignende ting enda de bare har ligget og sovet og ikke bryr seg nevneverdig om hunder(de er vokst opp med hunder og er ikke aggresive).

Nå var det like før jeg så og si slo han, vi bor i et område med masse barn og hundene skal ikke være fri. På toppe nav det hele driter bikkja hans i hagen vår, men siden vår katt sto og spiste utenfor vår dør som er 30 m fra veien så er det MIN feil iflg. han at hunden kommer og gjør sånt.

Dø.

Videoannonse
Annonse
Gjest Odyssey&Mikrovampyren
Skrevet

Tror du jeg har lov til det?

"Skal sparke de jævla kattene neste gang".. Jeg får helt sjokk over hva folk får seg til å si.

Skrevet

Han har vel i utgangspunktet ikke lov å slenge trusler heller......

Skrevet

Gi klar beskjed om at du anmelder han neste gang bikkja går på din eiendom!

Skrevet

Hater vår nabo også og det er gjensidig. Jeg kjeftet nemlig på de dyrebare drittungene når de løp inn i hagen vår for å "ta" kattene. Jeg sto på verandaen da og fikk med meg at det var planlagt.

Etter den episoden så har ikke naboen giddet å hilse, enda jeg tok det opp saklig med han, at jeg ikke synes det er ok at ungene hans plager kattene mine i MIN hage.

Heldigvis skal vi flytte om ikke så lenge, skal bli godt å bli kvitt det sure oppsynet på naboene våre.

Og bare for å være ekkel så smiler vi stort og sier "Heeeei!" til dem enda de ikke gidder svare... moahahahaha, hvem er det som viser seg som dust da?

Drittnaboer, håper de går en lang og stygg skillsmisse i møte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...