Fabelaktiv Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Hva kan jeg kjøpe? Desperat vin? er det dumt - feil signal på en måte? blomster? noen har gått når jeg kommer - det er jo kjipern pokker hjelp meg jenter
Oktober Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Hva med sjokolade/konfekt. Alltid populært, det. Hvis du vil gi blomster, kjøp noe i potte, så holder det ev. til neste dag, da. Et fint tilbredt fruktbrett er også en fin gave.
Miss L å di Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Kanskje en pen liten te-lysestake.... med lys i..
Fabelaktiv Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2007 bhb = bhg... urk tusen takk jenter flere?
@nne p@ l@nne Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 Men du burde ikke skrive noe med tanter på kortet, for da har du gjort deg upopulær for all fremtid :-) Blomster, sjokolade, kake. Jeg skal selv kjøpe noe felles til alle, for det har vært så mange innom avdelingen i år av vikarer å div så det blir litt feil å bare gi til noen. Tenkte kanskje på en bok til avdelingen.
1+1=2+1+x Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 Fikk en fin eventyrbok en gang jeg. Den setter jeg stor pris på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå