Plutseliten :) Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Er det flere enn meg som hadde jordfar under fødselen? Litt blandete følelser for det, både under og etter fødselen,også litt vanskelig for samboer å takle. Vi har snakket om det både etter fødselen på sykehuset og på helsestasjonen. Det tror jeg var nyttig. Tanken slo meg når det sto på forsiden her om PTSD...de mente jeg kunne ha fått dette pga omstendighetene,med en litt overivrig og hardhendt jordmann Fikk sånne flashback og hadde vonde drømmer. Men.... alt er i orden nå heldigvis.
Karomamma Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Tror ikke jeg hadde hverken jordmor eller jordfar, men jeg hadde i hvert fall kirurg! He he....
Karomamma Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Det var ikke meningen å fleipe bort at du kanskje ble behandlet hardhendt altså. Ser det kan virke sånn, beklager
Plutseliten :) Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2007 Hei du...det går helt greit ) Det tenkte jeg ikke på,at det ble fleipet bort Og det er sikkert forskjell på jordfedre også,men det er ganske sjeldent menn velger det yrket,og vi var nok litt uheldig Hadde bare vært gøy å hørt om noen andre hadde hatt jordfar og deres erfaringer. Han vi hadde, tok seg bla også friheten til å klippe navlesnoren,sa etterpå at han måtte det da den var så kort?! Det var den jo ikke,og vi fikk høre etterpå at han var typen som ville helst ordne alt selv,og det gjorde han. Hadde også endel upassende kommentarer...trist..
mammaTiL4gutter Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 heia... Vi hadde en jordfar-student. å sykepleie-student som var mann(ikke ved samme fødsel da). De var begge kjempekose... :-)) så snill,varsom ,trygg og omsorgsfull han jordfaren,roligheta sjøl...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå