Gå til innhold

Da var jeg på overtidsvurdering ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... og jeg som trodde vi skulle settes igang da?!

Men, nei da!!!

CTG, ultralyd, gyn og de vanlige svangerskapskontrollene (urin, blodtrykk, vekt, ...) og så fikk vi anbefalt å vente til mandag.

Vi kunne selvfølgelig, hvis vi virkelig insisterte, siden babyen var ganske stor og hadde beveget seg mindre de siste dagene, få en katheter innlagt i skjeden. Men da ville fødselen kanskje blir lengere og vanskeligere. Så det var mye bedre å vente litt til siden alle verdier var så fint og jeg var jo bare 11 dager over termin, altså ikke på ordentlig på overtid enda.

Grrr!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff føler med deg.Er "bare" 7 dager over,men fikk beskjed om at jeg ikke får gå mer en 10 dager over.

Skrevet

Jeg skal også inn på vurdering mandag igjen, og da er jeg 15 dager etter termin. 12 dager over i dag, og er rimelig lei ja.. Trøsten er jo at de sier at babyen har det veldig bra der inne. Stor gutt her også, og merker jo mindre bevegelser nå ja. Men alt er bra på CTG og UL. Litt mere ryggvondt i dag da, kanskje.... Nei, tør nesten ikke tenke tanken lenger nå. Lykke til i dagene framover du også, får håpe vi føder av oss selv nå i helgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...