Gå til innhold

Noen som sliter med de siste kiloene????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir ikke kvitt mine siste 3 kg fra graviditeten og om 5 uker reiser vi på ferie og da SKAL jeg være ferdig slanket.

Noen som har tips eller henger seg på et slanke race på 4 uker?

Jeg greier bare ikke å motivere meg selv...

Matos de locos hvor er dere???

Flere som har det slik eller er jeg den eneste???+sukk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme her....5 kg sitter som hakka møkk....men akkurat nå gir jeg f. de får forsvinne når de er klare for det.

Skrevet

3 kilo på 5 uker er ingen sak. Kutt helt ut brød, spis rug knekkebrød, gå turer, minst 5 ganger i uka, spis frukt istedenfor snop. Gikk ned 4 kilo på 5 uker med å gjøre dette + at jeg trener pilates 3-4 ganger i uka. Drikk mye vann forresten.

Lykke til! :o)

Skrevet

jeg er her!!

er med deg jeg sjaman:)

har nettopp gått ned 3,3kg på den forferdelige suppedietten... ÆSJ! så lei jeg er av den suppa...

orket ikke spise suppe den siste dagen, så jeg kunne sikkert gått ned mer om jeg hadde holdt ut.

men er med på å gå ned 3 kg, så kan vi frotse i god frokost når vi treffes;) hihi

Skrevet

Gjorde det samme som JoSomamsen og det virker!

Masse vann, spis grovt knekkebrød med magert pålegg og bare 1 porsjon middag. Spis ofte (hver 3-4 time) og spis frukt og grønt :)

Det virker som bare det på meg, -men ikke noe snop ! Bare på Lørdag :)

Hadde forresten alltid med en lunch bar og et eple i vesken i tilfelle jeg ble akutt sulten og det hjelp meg med å motstå snop eller junk food, når jeg ikke hadde knekkebrød tilgjenglig akkurat da ..

Ps, jeg drakk forbrennings te fra helsekost i tillegg. Den er kjempe god og tror den hjalp litt :)

Lykke til, det går an om man bare greier å holde seg til opplegget :)

Skrevet

forresten er msn min klikka...hehe og måtte vi slette den fra maskina...hvordan går det med dere...? skulle ikke mini på s.hus?

Skrevet

han har fått time på onsdag til å fjerne mandlene og polyppene... og jeg gruer med sånn!!!!! men det går nok bra.. jeg blir hjemme i 2 uker fra jobben, så du må fikse msn så vi kan skravle:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...