Tubbies Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Jeg er 97% sikker på at jeg kommer til å spør om kjønnet, men det er noe som holder meg tilbake. Det er jo litt av spenninga og ikke vite da. Grunnen til at jeg vil vite er navn. Vi stresser veldig med guttenavn. Kommer ikke til å finne noe... Jentenavnet har vi klart:o) Får vi vite at det er en gutt MÅ vi legge oss i selen for å finne et. Får vi vite at det er jente kan vi bare slappe av ;o) Men utover dette har jeg ingen ønsker om det ene eller andre!!
line_n & sara Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 jeg hadde også jentenavn klart! og på ul sa jm at det kaansje så ut som en gutt! hm..hva skal den karen hete, da!? så jeg er usikker på om vi kansje skal ta en 3d etterhvert for å dobbeltsjekke..eller bare finne oss et guttenavn og vente til han popper ut! skal iallefall få ta i noen navnebøker!!
Serial mom Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Vi vil vite! Har navn klart til begge deler,så håper å få "avklart" hvem det er som ligger i magen! Da kan jeg også begynne å kjøpe litt klær,er så mange søte som er typiske jente- eller gutteklær som jeg har sikla litt etter en stund nå!
MissBehave Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Jeg vil absolutt vite det, men den lille nekter å vise seg frem. Skal på UL i uke 28 igjen, og jeg håper h*n vil vise seg da :-)
enpå3ogenpå1 Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 vi vil også vite kjønn. (håper litt på jente....hvis det er lov å komme med ønsker...)
❤lille stjerne❤ Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 Vi ville gjerne vite kjønnet, og har ikke angret i det hele tatt på at vi fikk vite det på den ordinære ultralyden. Vi hadde bare guttenavn klart, men det er en jente i magen, så etter litt om og men klarte vi å finne jentenavn i steden. Det har bare vært koselig å få vite at vi venter jente, føler at vi har fått et nærere forhold til henne og det er mye koseligere å snakke om barnet nå som vi kan si "henne" istedenfor "den".
vero:o) Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 eg har også jentenavn klart men jeg ville ikke vite det ...angrer ikke på det...blir jo mere spennende for både oss å familien jeg ville ikke latt nyskjerrigheten ta over for det,,bare alt er fint me babyen så er vel det bra
pandabjørn Skrevet 15. juni 2007 #8 Skrevet 15. juni 2007 Jeg er alt for nyskjerrig på hva jeg bærer så jeg vil vite kjønnet når jeg skal til ordinær ul 25.juni da får jeg greie på om termin blir flytta også..
Petrine+Røver Skrevet 15. juni 2007 #9 Skrevet 15. juni 2007 Jeg vil heller ikke vite det. Vi har jentenavn klart, men klarer foreløpig ikke å bli enige om guttenavn! Samboeren hadde kanskje litt lyst til å vite, men jeg la ned veto siden han har lagt ned veto mot "mitt" guttenavn :-) Synes liksom det hører med ikke å vite jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå