Gå til innhold

Hva tenker man egentlig om "Hylende" unger i butikken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker man stakkars unge?

Stakkars foreldre?

Eller bare den ungen får ikke viljen sin?

Eller.....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker lite, men om unger hyler seg til ting tenker jeg mitt. Som at noen gjør livet vanskelig for seg selv. Unger hyler i butikken sånn er det bare, man har en tendens til å tenke at alle glor når det skjer en selv. Det er neppe tilfelle.

Skrevet

Ja men det er sikkert noen som tenker noe selvom man ikke reagerer.

Skrevet

jeg tenker *blir spennende å se om mora gir etter*...hihihi

Skrevet

Godt å se at andres unger også skriker i butikken av og til...

Skrevet

Åhhhh, jævla drittunge! DET tenker jeg

Skrevet

Jeg sender jeg forstår deg så godt-smilet mitt til foreldrene.

Skrevet

Stakkars folk, glad mine barn ikke er med/oppfører seg eksemplarisk i dag.

Skrevet

Jeg tenker: Nå ønsker nok mammaen/pappaen at de hadde vært litt mer konsekvente før....

Skrevet

"Åh, endelig noen andre sin tur. Jammen bra de holder stand, så lærer nok ungene før eller siden at det eneste de oppnår er såre stemmebånd."

Bortsett seff fra pms-uka:

"Helvetes møkkabutikk, endelig klart å rømme fra mine egne skrikerunger, så må jeg høre på dette jævla spetakkelet her, jeg sprekker!"

Skrevet

Jeg tenker "én dag blir det garantert min tur også, håper bare det blir lenge til! "

Skrevet

Jeg tenker alltid dritt-foreldre. Stressa, sure, irriterte foreldre paa handletur og de stakkars barna.

Skrevet

Jeg tenker: "Takk og pris at det ikke er mine unger denne gangen"

Skrevet

Jeg reagerer kun negativt dersom foreldrene begynner å hyle/kjefte også...for å få ungen til å tie stille. DET er flaut.

Skrevet

Jeg tenker stakkers foreldrne, huffa meg lille gutten/jenta.

Skrevet

Tenker ikke så mye før jeg ser hvordan foreldrene oppfører seg/ takler det. Men jeg glor med alle andre for å se åssen det går desverre, litt hverdagsunderholdning og eventuelt noe å sladre om når jeg kommer hjem ;-)

Skrevet

Man tenker "Ah, herlig, ikke mitt problem"...

Skrevet

jeg tenker

"gir du etter?" også tenker jeg "jeg lurer på hvordan barnet hadde reagert om mammaen eller pappaen hadde lagt seg ned ved siden av og begynt og hylt"

jeg har litt lyst til og prøve ut det, men vet ikke helt om jeg tør

Skrevet

Er bare glad det ikke er mine drittunger denne gangen...

Skrevet

Hvis foreldre gir etter.. tenker jeg "jaja, de legger opp til det selv.." "dumme foreldre"

MEN om de ikke gir etter "Kjempe bra" " Håper barne gir seg.."

Må desverre stå/gjemme meg litt for å få med dette selv.. HEHE :)

Skrevet

"Dumme foreldre som har med seg en trøtt/ sulten unge i matbutikken!" også tenker jeg " dårlig planlegging" eller "forbanna drittunge og stakkars mamma/pappa som ikke har oppdratt ungen godt nok!". Alt etter barnets alder og oppførsel. Beklager, men barn gråter ikke uten grunn. Om en unge på 2 år trassgråter og hyler, så tenker jeg bare stakkars pappa/mamma som må hanskes med det offentlig, men da syns jeg ikke noe negativt om det.

Skrevet

Tenker ikke noe over det.

Sånn er det for alle en eller annen gang.

Skrevet

Jeg jobber i butikk selv så jeg pleier å snakke med ungene å avlede oppmerksomheten dems litt :P

Til foreldrenes store lettelse I think :)

Skrevet

Jeg tenker bare rett og slett "glad det ikke er meg denne gangen!"

Skrevet

Før jeg fikk barn tenkte jeg "bortskjemte drittunge... foreldrene for skylde seg selv..."

Nå tenker jeg "snart er det min tur - hjeeelp"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...