ny_spire_i_magen:)_fødeklar_ Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Har en gutt på nesten 11 måneder. Han har vert litt forkjølet siste dagene, men har også de siste dagene drevet å dunka hodet i gulvet??!? kan dette vere et tegn på hodepine? eller tror dere det bare er en rar ting han har funnet på? blir nesten bekymra her!
prøvekluten+3små Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 kan rett å slett være så enkelt som at han har funnet ut at dette gir en morsom lyd,eller han blir svimmel hvis han gjør det,et eller anna sånt...husker min lille hadde og en periode der han satt i stolen sin og dunka hodet bakover i veggen
ny_spire_i_magen:)_fødeklar_ Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2007 ja kan sikkert væere så enkelt:) får håpe d i alle fall! prøver å få han til å slutte ved å si det ikke er lov, men får se..
PintSizedDictator Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Det der med å dunke hodet i gulvet e noe som e helt vanlig hehe... Få barn eg har møtt som aldri har gjort det. Hvis han e sinna i tillegg når han gjør det så e dt bare en form for trass... At han e snørrete og sånn kan jo være pga tenner?
Mamzen Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 Begge mine to gutter har hatt en liten periode hvor de gjorde dette...det går over! Tror det bare er en ny oppdagelse:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå