☆lillastjerne☆ Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Hvordan er det ? Anbefaler du det eller???
Mockanin Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Lurer på om det er det setet vi har jeg... Hmmm.. sort og hvitt, kumønster på en måte?
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 men det er forovervendt altså..comfort er bare forovervendt, mens combi er begge retninger
Mockanin Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 Kom på at jeg har bilen på jobben i dag, så jeg gikk ut og titta... Ja, det er dette setet vi har også.. Superfornøyd. Minsten sitter som en "konge" i det... Og ja, det er forovervendt.
☆lillastjerne☆ Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. juni 2007 Hum er 2 1/2 så forovervendt blir det nok uansett!! For grunnen til at vi må bytte er at det er så dårlig plass til henne slik hun sitter nå!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 Hmmm... lurer litt på dette setet vi også. Vil egentlig ha combi'en siden den kan brukes begge veier, men det er jo så dyrt!! Men lillemor mistrives bakovervendt, så jeg vet ikke helt jeg altså. Vil jo helst ha bakovervendt en stund til (hun er bare 8 mnd). Er det tryggest å ha bilsetene i midten bak? eller foran i bilen? evt. forovervendt i midten bak? Åhhhh, synes dette er vanskelig!! Vil jo gjerne gjøre langkjøringen til sommeren trivelig for alle!! Og sitter jeg baki med ungen så blir jeg jo så bilsjuk at det ikke er moro en gang!!
☆lillastjerne☆ Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. juni 2007 Ja, det er akkurat det som er.. og nå er det tibud på både comfort og combi'en, så...hmmm, nei det er vanskelig ja!!
♥Snulder Skrevet 15. juni 2007 #9 Skrevet 15. juni 2007 Vi har comfort... enkelt å montere i bilen, sitter som klistret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå