vibeke84+lille frk. Eva-Lill:) Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Vi har ei lita gulljente på 7 mnd. I slutten av august har sambo fått tilbud om å dra til KINA gjennom jobben, eneste vi trenger er å betale flyturen min. Det er en mulighet man ikke får hver dag!! Men så kommer dilemmaet.. Skal vi ta med jenta vår nedover? Vi har hørt med de som er aktuelle som barnevakt i den perioden - ingen hadde mulighet. Så enten må vi ta henne med eller så må sambo dra alene. Hva ville dere gjort?? Hun er 9 mnd når vi drar, jeg tenker mest på lange flyturer på ugunstige tidspunkt på døgnet, sambo må jobbe for det meste på dagtid - litt skeptisk (paranoid) for å gå rundt alene med henne i en stor fremmed by, masse andre tanker som svirrer... Noen som erfaring med slike turer, eller synspunkter? Tas i mot med takk!
Mille** Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Jeg hadde tatt med babyen og dratt. Men hvis du ikke tror det blir noe særlig så er det kanskje greit å holde seg hjemme...?
vibeke84+lille frk. Eva-Lill:) Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2007 er så vanskelig, vet jeg kommer til å angre som ei bikkje hvis jeg ikke drar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå