dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 har hatt 24 dagers syklus de siste mnd og nå er jeg på dag 29.... er ikke gravid,for ble ikke noe kos rundt el. irriterende assa!!! skal ut i kveld og da er det ikke noe stas å gå å vente.kjipt hvis det kommer når jeg er ute. aaarrgghh....
rufsa77 Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Du kan få litt av meg. Tror jeg holder på å blø meg ihjel for tiden!! Tror kroppen skal ta igjen for alle de mnd jeg ikke har hatt normal mens! Både bind og ob.. Herregud..
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2007 tar imot med glede!! hater å gå sånn og vente.
Jordbæret <3 Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Jeg har ikke fått TR igjen etter at jeg mista 14 mai. Blir liksom ikke helt sus over prøvinga når jeg ikke engang har kommet inn i normal syklus.
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 Hva skjer da Dolly???? Kanskje du hadde forsinket el denne gangen???
Lille trille satt på hylle Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 Min er heller ikke kommet enda.men tror den er på tur...kjennes iallefall slik ut. skulle hatt den for 2 uker siden.... kjedelig å vente, iallefall når testene er nagativ i tillegg ; p
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. juni 2007 mulig el var sener enn den pleier.tester jo ikke så har ikke peiling. får vel bare smøre meg med tålmodighet.jeg er jo så tålmodig.....ikke.. er ikke bare jeg som venter på tanta nei... irri assa!!
ls83 Skrevet 15. juni 2007 #8 Skrevet 15. juni 2007 jeg venter også på tr.. mistet 23 mai. var hos gyn forrige uke.hun sa jeg hadde hatt egglsøsning, så da ska det vel gå ca 14 dager.. tror jeg hadde el for to uker siden... men ikke noe mens....håper den kommer snart, kjedelig å gå sånn og vente..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå