frøken blå Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Trenger noe mer til statistikken min her.... Hvilken farge er det på trusen din idag? Hva klokke spiste du frokost? Hva nummer har du på huset? Når var feieren hos dere sist? Hvordan er været hos deg? Har dere plenklipper man skuer, eller slik med motor? Har du trampoline i hagen? Ja, det var det! *pjuh* (HEHE!!!!!!!!!!!!!)
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Jeg bruker aldri truser....liker meg best uten Jeg spiste 2 knekkebrød i 7 tia da nesten hele dib lå og sov... Har ikke nummer da vi bor på landet i vårt slott hehe... Feieren kom hit en deilig varm sommerdag...og måtte dra med urettet sak da andre ting ble prioritert hehe... Været er alltid pent hos meg....selv når det regner ser jeg solen bak skyene... Vi har ingen plenklipper...vi har en gartner som holder dette selv... Trampoline har vi ja...supert tidsfordriv..og barna elsker å hoppe i den
frøken blå Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2007 HAHA!! Jeg skal nok komme på mer å spørre om.... Bare vent i spenning du.... =)
frøken blå Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2007 ok da.... hehe svart ikke komt så langt (har en driiiiiiitdag ser du, og da smaker ikke mat) 13 igår solen skinner sånn drit man skuer så man får vannblemmer i hendene *grrr* trampoline er kjekt ja!! seff har vi det.... =) Hoho, nå vet vi to det meste om hverandre =)
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 Er jo greit at gode venner deler hemmeligheter med hverandre thihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå