Lisa & lille Noah<3 Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Altså for deg+barnet? Syntes vi bruker så langtid. Noah først: Skifte blei,vaske over alt med klut,smøre han inn med solkrem,pusse tennen og kle på han Meg: dusje,smøre,sminke,pusse tennen,ordne håret og kle på... Jeg får ALDRI gjort alt jeg skal på en gang,jeg dusjer,gir Noah frokost,sminker meg,leker med Noah,kler på meg og rydder litt,o.l Bruker jo flere timer hver dag... Kanskje ikke så rart når man har en utolmodig gutt hengende i beina hvert eneste sekund..
Harald Ripultfør Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Morgenstellet på begge to er som regel ferdig rundt halv 4 =) Steller jo Maya ferdig da, men får liksom aldri tid å til gjøre meg selv ferdig!
monztah Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Tja, jeg bruker ikke sminke til daglig eller ordner håret noe særlig, men synes lett vi bruker en halv time/ 1 time på badet hver morgen. Jeg liker å dusje om morgenen, og snuppa på 1 år kommer da gjerne rett inn i dusjen sammen med meg (henge i beinet, kjenner til det der...;-). Etterpå må det jo kles på, pusses tenner etc, så det tar jo litt tid. Men har vi det travelt fordi vi skal reise noe sted går det fortere, skipper dusjen da (dvs, dusjer før snuppa har stått opp). Bra vi har et koselig bad med varmekabler, for vi er mye der ;-).
Twintipp og himmelblå Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 He he:o) Her bader jeg Theoballsen på kvelden, så om morgenen bare vasker jeg ham i fjeset, på hendene og nedentil.. Klærne har jeg lagt frem, så da er det bare på med bleie og klær. Så ordner jeg meg, dusjer kvelden i forveien da.. Vasker ansiktet, sminker meg og kler på meg det jeg har lagt frem. Så tar jeg med et par brødskiver og et pålegg inn i stuen, så sitter vi der og spiser sammen.. Tar kaanskje 20 min. med alt. Vi bytter på annenhver dag da, å stå opp, kle på gullet, mate osv.
Ingen_nick_ledig Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 He he, tar litt tid ja.... I dag har jeg og snuppa dusjet, men jeg har enda ikke sminket meg eller ordnet håret.... snuppa skal sove om en stund, så da får jeg vel gjort det....
Hufsla Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 nei, det går igrunn ganske fort... 10 min kanskje? Jeg vasker eldstemann i ansiktet, og mens jeg vasker tusta, ordner han selv hendene, kler av seg og på seg med litt hjelp. Meg selv går ganske fort da, kliner en klut rundt i ansiktet før frokost. Etter frokost er vi på abdet igjen og pusser tenner, mens jeg pusser tennene på den ene ungen gjør den andre det selv, og så er det omvendt etterpå. Meg selv tar da litt lengre tid, da bytter jeg ut brillene med linser og pusser mine tenner. Ja, nå blir jo barna smørt også da, men syns det også går ganske fort. Vi bruker nok ikke mer enn 20 min tilsammen på begge turene.
BettyBoob Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 her går det kjapt, jeg dusjer før han står opp (hvis han er våken vasker jeg håret under vasken og en kattevaske på resten) vasker ham med klut, pusser tennene og så er det av gårde til dagmamman hvor han spiser forkost.
*Kleopatra Skrevet 15. juni 2007 #8 Skrevet 15. juni 2007 Det går fort det! Tar med sjarmøren inn på badet, kler på meg-tar på linser-tar på ansiktskrem-kanskje hårstrikk. Går ned på det andre badet og skifter bleie og kler på han. Ferdig! Bruker 15 minutter kanskje. Dusje/vaske håret gjør jeg på kvelden.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 15. juni 2007 å skulle ønske jeg klarte å dusje før jeg la meg,men gjør jeg det må jeg uansett dusje på morningen. Føler meg ordentlig skitten hvis jeg ikke får tatt en dusj hver eneste morgen. Og hvis jeg skal dusje før Noah står opp må jeg vel opp kl 5 og det makter jeg ikke hehe,nyyyyter den lille tide jeg får sove. Skal vi noe spesielt står jeg opp før han og da går det unna,samme hvis Noah er sammen med pappaen sin når jeg ordenr meg. rart hvor mye lenger tide jeg bruker med Noah hengende i beinet hehe,..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå