enpå3ogenpå1 Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Synes alle har vært på mange UL og hørt hjertet og alt. Har ikke hørt noe jeg. Så jeg bare lurer......
line_n & sara Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 det kommer litt ann på hvor langt du er på vei..hjertelyden får man vanligvis ikke høre de første fire mnd.. det er ikke å lett å finne den når fosteret er så lite, og da blir det fort litt panikk blandt de mødrene som ikke finner den! og mange her tar egne private ul, jeg tok en i uke 12, for å roe nervene litt! og var på min ordinære i går (uke 19) så hvis du er rundt uke 15-17, er det ikke så uvandlig at du ikke har hørt eller sett noe! men man kan alltids mase litt på jordmor! be henne dra frem doppler apperatet!
enpå3ogenpå1 Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2007 ja det glemte jeg jo helt å skrive!! Er i uke 18 (17+2). Skal på UL 25 juni og jordmor i slutten av august. Blir spennende å se om og kanskje hva det er der inne i magen. Da kan jeg begynne å glede meg. Nå føles alt uvirkelig
anonymus 2 små Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Hei. Jeg er 13 uker på vei. Jjeg har ikke hørt hjertelyden enda eller vært på ul. Det er ikke vanlig å ha tidlig ul hvis det ikke er noe spesielt. Så har ikke stresset med det. Skal til legen neste uke for å høre hjertelyden, det gleder jeg meg til. Blir kanskje litt mer virkelig da:) Nå føler jeg det er innbildt...hehe
enpå3ogenpå1 Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2007 hihihi ja samme her! Innbildt svangerskap og ganske oppblåst mage!!
pandabjørn Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 Jeg hadde innvendig ul da jeg var 7+3 og fikk høre hjertelyden og se hjerte banket....nesten utrolig at man kan høre hjertelyden så tidelig.. kommer veldig ann på aperatet som jm/legen bruker også tror aperatet legen bruker det må være mega bra )
Athravil Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 Tenkte litt på privat UL tidlig, mest for å stille nysgjerrigheten og faktisk se at det var noe der. Men etter at vi var så heldige å høre hjertet hos jordmor i uke 13 så slo vi det fra oss. Nå venter vi spent på ordinær UL 27. juni. Er i uke 16 nå.
enpå3ogenpå1 Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. juni 2007 ja samme her, for å se at testene faktisk stemte og at det er liv der! Og så blir man litt påvirket av "alle andre" som tar en tidlig UL. Men tiden fløy og jeg snakket med legen og venninner som ikke så poenget med tidlig UL, så jeg slo det vekk. Men når jeg tenker etter slo vel aldri jeg meg helt til ro. Har så godt som ingen symptomer, så hadde vært litt ok å sett alikevel. Men alle svangerskap i familien har alltid vært ukompliserte og helt normale og det hjelper på tankene. Men nå er det nedtelling til ordinær UL!! Og jeg gru-gleder meg!!!!!!!!!!!
Vinterbaby+Sommerbaby Skrevet 15. juni 2007 #9 Skrevet 15. juni 2007 Jeg var på tidlig ul i uke 11 pga tidligere ma. Var også hos jordmor i uke 12, fikk da høre hjertelyden:) Jeg er nå 13+0..gleder meg til rutine ul i uke 17:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå