Pærefrø Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Min gutt var 2 år i mars, og han er begynnt å gå på do. Han klarer å si fra når han må tisse og bæsje.(men nå er han utrolig flink å prate da) Er dette helt unormalt eller er det vanlig? jenta mi på 3 år er nettopp blitt tørr(ca 1 mnd siden)
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Flott jobbet...gutten min var 3 år på dagen...jenta på 2 1/2 prøver...
Pærefrø Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2007 Håper han kan klare å bli ordentlig tørr i løpet av sommeren da
solemio Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Her i huset var de sene, storebror var 3 år og 5 mnd, mens lillbror slutta en måned før 4 årsdagen. De var rett og slett ikke med på å slutte, belønningssystemer til tross. Men etter den dagen de slutta hadde de aldri uhell heller. Mye vilje ute og går. Din er mao mye tidligere til å slutte med bleie enn mine
hund&barn@fullrulle Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 3 år og 2 mnd. Sluttet omtrent på dagen. Nå er det tomt for bleier så nå må du bruke truse sa jeg... Hadde 4 nattableier igjen så de brukte han opp på natta da, så var det gjørt også. Knapt et uhell har han hatt så det må kalles meget enkelt. Hadde tisset og bæsjet på do ei stund og var vel klar. 2 år på gutt er tidlig, men gud så deilig da. Håper lille jenta slutter når hun er 2, for er i grunn lei bleier
rampetrollet Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 2,5 år. Har nå vært tørr i 1 år og hatt max 4 uhell på det året. Sluttet med natt bleie samtidig siden han han var tørr om morgenen likevel... Sommeren er en veldig fin tid å begynne potte treningen
Pærefrø Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. juni 2007 Tror han har sett mye på sin søster, for jeg har ikke sagt til han heller at han må gå på do. dette er noe han har funnet ut av på egenhånd.... blir deilig å bli kvitt noen bleier ja
bambi på isen Skrevet 15. juni 2007 #8 Skrevet 15. juni 2007 Eldste slutta vel 1 mnd eller 2 før han ble 3, dette var på sommeren så det gikk forholdsvis greit, selv om jeg og en venninne sprang x antall ganger på leting etter do i dyreparken, hun med datteren på slep og jeg med guttungen. Nr. 2 er snart 3 1/2, han tisser på do, men nekter å bæsje på do. Kjenner at han må bæsje, men "tør" ikke sette seg på do for å slippe det ut. Håper det blir lettere når vi får av alle klærene i sommer
Hufsla Skrevet 15. juni 2007 #9 Skrevet 15. juni 2007 min sønn ble tre år i februar, og holder på å slutte nå. Det går veldig bra syns jeg, nå har han gått ei god uke uten bleier. Det er litt vanskelig med bæsjinga, jeg har sagt at han kan få på bleie hvis han ikke vil bæsje på potta, men det hjelper ikke. Nå lokker jeg med is for å få det til;-) Han ville sove et par netter uten bleie også, men det går ikke. Han tisser på morrakvisten, og den ene kvelden hadde han tisset i ett-tiden. Syns det er kjempedeilig, men til uka skal vi på campingtur, så det var nok en litt uheldig timing. Vi får ta med potta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå