Gå til innhold

Hjeeeelp..ang.selvbruning..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okey, kjøpte sånn self tanning spray..MEN, hva gjør jeg med overgangen fra legg til fot og fra arm til hånd da????kan jo ikke bli brun på armen og hvit på hånden osv..kan noen fortelle meg hvordan dette gjøres?ja,jeg er håååpløs når det kommer til sånn her greier..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker mye bodylotion på de områdene...altså mye!! så blander jeg liksom selvbruningskremen sammen med lotionen...blir somregel ganske bra resultat :)

Skrevet

Det er lettest om du får noen til å spraye deg... Du skal jo helst ha en avstand på 30-40 cm og det er ikke lett om du ikke er en apekatt :) Og sprayen skal påføres i litt sirkelbevegelser :)

Ellers er det jo bare å spraye på.... Skjønte ikke helt hva du mente med overgangen her jeg....?? Sørg for å stoppe ca der håndleddet går over til innsiden av hånda om det er det du mener, og snu hånda og spray oppe oversiden og fingrene. Samme med foten. Det er jo lettere også da, siden man står med fotflatene ned.... :)

Vet ikke om jeg egentlig svarte på spørsmålet ditt her jeg nå men... lykke til. Gjorde dette for første gang for et par dager siden, og fikk da sambo til å spraye meg :)

Skrevet

ok, men det står jo at man må være nøye med å vaske hendene etter påføring..gjelder det bare inne i håndflaten da liksom??hehe,som jeg skrev:Er håpløs ..

Skrevet

smør inn hendene (både inni og utapå ;) godt m bodylotion først, så smører du hele armen, ut til fingrene (gni selvbruningskremen GODT inn), på føttene så pleier jeg ikke ta på no, bare dra det godt ut fra leggen, liksom... Har på dette vis aldri opplevd no markert skille mellom hender/føtter og arm/legg :o))

Pass på at du alltid er nyskrubbet før du tar på selvbruningskrem, og smør evt. xtra tørre områder (eks knær/albuer) m litt bodylotion først

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...