Gjest Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 mamma skal ta med gullgutten min på ferie i 8 dager, og jeg gleder meg! men kommer nok til å savne han med en gang han er ute av døra... hva i allverden skal jeg gjøre med all den fritiden?? hihi finner vel på noe! blir deilig med litt fri, sist jeg hadde fri var en lørdag i april! kos dere i sommer jenter:)
BettyBoob Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 oi, så lang barnefri har jeg aldri hatt men så er pjokken bare 15 mnd da! kos deg masse!!!
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 snuppa mi på 19 mnd er borte en uke nå og det er helt fantastisk for både liten og stor, MEN jeg savner henne jo hvert sekund da!! så gleder meg stort til hun er hjemme igjen på søndag !!
hotmum Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Skulle ønske jeg klarte å være så lenge uten barnet mitt, men jeg klarer maks 2-3 dager. Øvelse gjør mester kanskje? Jeg er jo så heldig at der er barnevakter i kø for å ha ham...luksusproblem
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 Her er det 16 dager uten gullet mitt. Gjer jo litt godt å få bruke litt tid på seg sjølv, men savner gullet også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå