Gå til innhold

Heia jenter:)) Titter innom jeg!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med dere? Er ikke mange kjente igjen kanskje?

Her går alt topp! Lille Emil har blitt over 3 mnd jo.. tiden flyyyyyr!

Gratulerer til Tosofo og Chicka ;) <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei... Tiden flyr her inne og synest jeg :-)

Har du oppdaterte bilder av godgutten på profilen?

Skrevet

Er han så stor?:o Wow:) Jeg er her!:P Kanskje ikke så kjent, men jeg er her en stund til;)

Skrevet

Nei, ikke så veldig.. Men har noen på siden min!

www.malin-06.piczo.com

Bilder av dattra til Lapez der også, hvis du husker henne :))

Skrevet

Jaaaa... blitt storgutt nå :)

Kjenner ikke igjen nicket ditt? Kanskje jeg er litt fjern og da...:P

Skrevet

På tide du stakk hodet ditt inn.-))) savnet serru:-))))

Skrevet

Hoho..:)))

Skal ikke se bortifra at jeg kommer hit snart igjen.. HAHAHAHAHA!!

Man vet aldri... hehe... neida. Blir nok ikke enda nei... Cooooome down...:P

Da skal jeg hvertfall plage vettet av de her inne.. Dobbelt så mye som før! *gliiiiiis*

Skrevet

Ja jeg husker henne c",)

 

Å herreguuud, for en nydelig gutt du har Chanzei!! Lært seg å smile å alt han jo :-D

 

Å herregudfader som jeg gleder meg til jeg får min egen!!!!

 

Utrolig søt jenta til Lapez også... dere er så heldige!!

Skrevet

Åååh.. Tusen takk! :))) Gogutten min <3

 

 

Gled deg masse! Er så morro!! Emil har begynt å le og nå... Herregud så søtt.. Begynte å grine for jeg ble så rørt jeg.. hahahaha :P

Skrevet

Griner nå jeg.... Hmmmm... fordi din lille sønn er søt og kan le. Uff, jeg trenger søvn!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...