Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 13 og begynner å lure på når livmoren kommer opp... så av og til når jeg ligger på sofaen så "trykker" jeg litt rett over skambeinet for å kjenne etter, kan dette skade på noen måte??

Når kjenner man livmoren? Er det så tydelig at man bare vet det når vi kjenner den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke skade ved å trykke litt nei. Du kan snart begynne å kjenne den nå. Er som en hard "kant" rett over skambeinet, som en liten ball. Ikke sikkert du kjenner den ennå heller. Første gang jeg gikk gravid syntest jeg det var vanskelig å kjenne livmoren, men nå andre gang kjenner jeg den veldig godt..Så ikke bekymr deg viss du ikke kjenner noe:)

Skrevet

edt er neppe veldig farlig nei;o)klemmer jo ikke flat ungen uansett,den ligger jo omgitt av vann så..og dessuten,bare vent til de ska begynne å sjekke om hodet er festa og slikt,da trykker de av og til så hardt at man kan ikke tro d er mulig å komme så langt ned i magen

Skrevet

Det er nok ikke lenge før du kjenner den nå. Du vil sannsynligvis synes det er ubehagelig å trykke på den, når den kommer lenger opp.

Jeg synes ikke den var veldig tydelig, men den er fastere enn magen over, og ørlitt øm å trykke på :)

Skrevet

Jeg skjønner veldig godt spørsmålet ditt, for jeg lurer litt selv :) Min kjære mener at han kjenner den, men jeg er ikke sikker, viss det er den vi kjenner, så er den ikke så veldig hard hos meg, men kjenner at det blir mykere lengre oppe. Jeg er i uke 15, og tror den har kommet litt lengre opp en de første gangene jeg kjente etter.

Skrevet

Ok, tusen takk for svar:-) Vi blir litt utolmodige...hehe... Men da vet jeg at vi kanskje må vente noen uker til. Er ikke lett å få tiden til å gå nei;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...