frøken blå Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 kjøkkenbenken akkuratt nå?? Her er det; skjærefjøl salt og pepperbøsse oppvask (som er ren og bare står til tørk) et perlebrett lillegutt skal ha strøket et bilde og et speil lillegutt har malt (som skal opp på veggen) noen skåler (som ikke skal stå her!) en liten skål med slike kjøleskapsmagnet-bokstaver (feil plass å stå!) brett med klister-navnelapper til lillegutt Huff, for en rotete kjøkkenbenk.... Den er en hestesko da, går over 3 vegger, så er nok plass å ha rot på. Din da? Ikke si den er strøken, for det tror jeg ingenting på, hehe.... *skal vi ta en kollektiv ryddings dibbere??*
så var vi 4 Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 ehm, det tror jeg ikke jeg vil si Blir uansett å få skrivekrampe hvis jeg skal ramse alt opp
Måsa so skit på ferjo Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Her er også en hesteskoformet benk.Jeg begynner på en ende: - En blomstervase med sånne gule markblomster som miniene plukket i går - 2 tomme brusflasker som egentlig skulle vært på boden - Marsvinvitaminer - Langpannen til ovnen som står i vann klar til vask - En kurv med "småtteri"
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 2 fem kilossekker med kattemat 5 tomme brusflasker Tøtmykner Zalo Druer Oppvaskkost Skitne oppvaskkluter Kaketine Skitten stekepanne I tilfelle noen lurte så SKAL jeg rydde i dag. Snart. Hehe
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 Har hestesko vi også.. Her er det nok av rot! -Vannkaraffel, duk, blomster, skjærefjøl, en tom melkekartong, en ståldings med oppvaskbørster, espressomaskin, brødboks, mikrobølgeovn, saft, røykpakke.. Ser ikke såååå ille ut faktisk
Hmmmmmm Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 Saft flasker cola flasker, Brødboks(som vi ikke bruker,vet ikke hvorfor den står der) 7 Kulspetspenner Handleblokket mitt oppvask som ikke fikk plats i oppvaskmaskinen Har ett littet kjøkken, så det ser veldig rotete ut da, Er formet som en hestesko, men får kun plats med 1 pers der om man ska lage mat... hehehe
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 2 glasskrukker med pasta 1 flaske vin (?) En knivholder med 5 kjøkkenkniver 2 flasker oppvaskmiddel 1 pakke servietter 1 tørkerull 1 brød Krydderhylle 1 skål med størknet babygrøt Vannkoker 1 glass med småfolk korn/frukt Nan avent mme-beholder 1 pakke med grøt 1 brukt tåteflaske 2 smokker 1 Krukke med kjøkkensleiver/stekespader etc 1 pølseklype Vitaminer Huff...
Mille** Skrevet 15. juni 2007 #8 Skrevet 15. juni 2007 Det som står på kjøkkenbenkene mine pleier alltid å stå der. Det er oppvasksvamp zalo (kunne sikkert ha puttet den i skapet kaffetrakter og kaffeboksen en skål med plommer (ok, den står ikke alltid der) salt, pepper og sukkerbøsse olivenolje tørkerull På den andre benken står mikro skjærefjøl en duk 2 t-lys fruktskål med en baban i bilde av mine 2 søte tantunger. )
Pærefrø Skrevet 15. juni 2007 #9 Skrevet 15. juni 2007 *ler* har ingenting.....for jeg har ikke kjøkken benk......
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 15. juni 2007 #10 Skrevet 15. juni 2007 Å jo da... Heeelt strøken NOT! Vannflaska til vesla, kjele kaffetrakter ( men den hører hjemme der da) Møkkete tallerken Fargeblyanter og dette er bare det jeg ser fra stua.. huff å huff... pleier å rydde kjøkkenbenken mange ganger pr dag.
BettyBoob Skrevet 15. juni 2007 #11 Skrevet 15. juni 2007 en kjele, et toastjern, to tåteflasker, grøtpakke, saft, peanøttsmør, shampo og balsam, og noen tomme vinflasker...hehe, må rydde litt før kjæresten kommer på besøk i kveld
Harald Ripultfør Skrevet 15. juni 2007 #12 Skrevet 15. juni 2007 frokostblanding-eske. Pasta-eske. Olje. skjærefjøl. Brød. Brødkniv. Grøt-eske. Hippkjeks-eske. NAN-Eske. Brødrister. Espressomaskin. Blender. Vannkoker. Zalo. Knivblokk. Micro. Tåteflasker. Alt står der det skal (har lite skapplass!!)
bambi på isen Skrevet 15. juni 2007 #13 Skrevet 15. juni 2007 Alt for mye!! Skal øyeblikk gå opp å rydde nå, er igrunne møkk lei av å bruke fridagen min til å rydde å vaske. Fra høsten av vil jeg ha vaske hjelp (eller mer hjelp av mannen!!!!!)
Gjest Odyssey&Mikrovampyren Skrevet 15. juni 2007 #14 Skrevet 15. juni 2007 En del nykokte flasker og en boks nan... og en klut
lenej :o) Skrevet 15. juni 2007 #15 Skrevet 15. juni 2007 eg har tre kjøkkenbenker i en slags "hestesko" som til sammen måler 6,5 meter... å hva er på den? jaja, du spurte... 3 kryteunderlag kaffekjel skål med div kjøkkenredskaper... en tom brusflaske en tom ølflaske to barnematglass å en pakke grøt som skal leveres til butikken, for pappa kjøpte feil... en duk, en fruktskål. en kaffetrakter en flaske zalo en mikro en sånn oppvaske-kurv med ferdig vaska kopper oppi.. (hmm, må sette på plass..) en vannkoker en kurv med flasker og tilbehør til mini tre åpna pakker med grøt. en flaske tilo mini med vann i. en kaffeboks en brødboks en pose fra apoteket med no kremer i til mini. en boks med te. 4 saftflasker en duk med div amoramica-pynt på.. 4 plastblomster... to lysestaker to statoilkopper 3 tomme godteskåler - til vi en gang har godteri... en blomstervase med en sommerfuggel i.. en svær skål som inneholder alle sutten til mini. altså, sutteskåla.. min mobil en blå badegakk, som måtte vaskes igår pga gulp... hostesaft... (?) <-- ane ikke hvorfor den er der å ikke på badet.. å erregud, no gidd eg ikke mer, mini er ferdi å bæsje, så må ta en bleie... men kan holde på i EVIGHETER!!!! å mitt kjøkken er ikke rotet, men bare veldig stort...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå