lille je Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 generell prat, råd fra helsesøster, du kan spørre om det du lurer på... Ikke så veldig langvarig heller
lille je Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Var mye prat om amming her husker jeg, og om jeg var flink til å sove når bebisen sov.
OsloMor Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 Var egentlig ganske trivelig, særlig fordi helsesøster lurte på om jeg var storesøster til Snuppa (såå ung er jeg ikke, så jeg tok det som et kompliment,he-he). Fikk det bare på førstemann da, snakket masse om stell, amming, sove på rygg også så hun på babyen min når jeg stelte henne. Synes det var ganske betryggendepå en måte.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 dytt* Virker som det er ganske forskjellig fra plass til plass.. Noen fler?
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 Hadde ikke hjemmebesøk jeg. Helsesøsteren vår var også min jordmor. Var innom henne under litt over en uke etter at sjamøren var født fordi at jeg ville at hun skulle se på navlen. Trillet bortover vi da. Så da lurte hun på om jeg ville at hun skulle komme hjem, eller om jeg bare ville avtale time og komme på hs. Siden jeg selv var i såpass god form så ville jeg heller ha time der. Men det var da veiing, beundring av babyen, litt prat om amming, om viktigheten av å få nok hvile ( jeg var hyper fra fødselen var overstått til over en mnd etter fødselen så det gikk ikke helt inn nei), litt om påkledning osv. Bare en helt normal prat om babyer egentlig hvor ulike temaer og spørsmålsstillinger kom opp underveis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå