Gjest Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Jeg hadde det sånn i forrige svangerskap også. Vokner med at tommel,pekefinger og langefinger er sovnet. Forrie gang hadde jeg sikkelig plager med dette. Fikk vondt når jeg våknet om natten og det sprengte på =/ frykter det blir sånn denne gangen også for det begynte bare med bortsovning sist. Noen andre som har det sånn eller vet hva det kommer av ?
drømme* Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Hei Jeg har samme problemet, fingrene dovner stadig, og på morningen har jeg kjempevondt i armene og hendene og fingerleddene er kjempeømme. Skulle også gjerne visst hva det kom av... jeg er 30+4 nå og har ikke spesiellt mye vann i kroppen.
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Ja akurat sånn hadde jeg også det sist..våknet om natten/morgenen og hadde sikkelig vondt i fingrene og i hånden. Er 25+3 jeg og har heller ikke fått vann i kroppen enda..Hmm snodig det der..
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 jeg dovner bort i nesa (!) av alle ting jeg! det begynnte etter jeg ble gravid. aner ikke hva det kommer av, eller hvordan bli kvitt det...
gobop Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 Jepp! Har våknet sånn temmelig ofte i det siste! Begge hendene er helt uten følelse Er 17+6. Er ikke plaget med noe som helst ellers annet enn begynnende åreknuter og litt lavt jern (17). Dumt jeg ikke spurte legen min i går.
Jewel m/jente får gutt Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 Har lest at dette kan være Carpal Tunnel syndrom. Sambo har det til daglig, stakkar, har ikke følelse i fingerene. For å forebygge kunne man ligge med armene litt hevet om natten. Leste det i en av svangerskapbøkene mine.
PintSizedDictator Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 Har det samme...det e vann som ligger å presser på nervene. Hendene mine sovner hen hvis eg får litt press på håndbaken. Har masse vann i kroppen nå da, men da det begynnte så kunne man ikke se det like godt, så eg trodde heller ikke at det var vann;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå