Miraculix Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Tok jo en test igår, og der kom det opp ett svakt kryss på ettermiddagsurin, så fikk jo litt hjerteklapp da!! Da ble det liksom ett kryss med engang, som den ble brukt. Meeen.... Tok en digital test på morgenen idag, og der kom det opp "ikke gravid"!!! :-( Tok ut test-pinnen og der var det såvidt j kunne se to streker, var bare en skikkelig sterk og en som j nesten ikke kunne se... Hmm... Mister litt motet da, ja.. :-( Jeg får heller vente ett par tre dager tror jeg, og se igjen!! Klarte ikke å dy meg, og måtte sjekke "tappen" når jeg tok en dusj og den var helt lykket og hard, så ikke tegn på noen tr her, nei.. Jeg får bare vente å se, og håpe at den viser "gravid" snart!!!!!!! OM jeg hadde vært gravid, hadde j vært 5+1, så det burde vel kommet opp nå??!
Cala75 Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Sjekket tappen når du dusja? Kan du forklare litt mer....? Er selv i en situasjon der jeg ikke er helt sikker på om jeg er gravid eller ikke.
Miraculix Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2007 Om du ser på pernille.info så står det en del om sjekking av tappen o.l... Tror det er bedre forklart der, enn jeg kan forklare.... :-)
Måånestråle Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Jeg har hørt at CB digital trenger dobbelt så mye hCG som en vanlig CB for å slå ut, så det kan jo være!! Test igjen om en dag eller to, du! Lykke til! :)
Miraculix Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2007 Oj, da får jeg håpe det er det som er problemet denne gangen..! Det var deilig å høre, da har j noe å "leve på" ut dagen ;-) Må bare spørrre: om man skimter to streker på testpinnen har vel ingenting å si? For det kan komme to streker uannsett? Håper liksom på at den lille streken j så bare var for svak jeg skjønner du, og at den kommer sterkere tilbake... Hehe... Uff...
Måånestråle Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 Jeg har aldri brukt CB digital selv, men jeg har hørt at man ikke skal rette seg etter strekene inne i testen. Uten at jeg aner hvorfor. Jeg håper også at streken din kommer sterkere tilbake
♥Tullerusk♥ Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 Hei snupp... Endelig fått internetten tilbake...=o) Dette ser jo veldig pos ut da...En annen mulighet er at du kan dra til legen din der og teste også... Men som maanestråle sier (tror det var hun) så trenger digi´en mer hCG for å slå ut...Så dette ser bra ut... Dessverre for min del så har Fertility Friend (temp chart) bytta på EL´en min=o( så nå hadde jeg visst ikke EL på dag 12 (7/6) men på dag 17 (12/6)...men kan sikkert stemme det og, har hatt vondt i magen min og det gjorde driiiiiit vondt da vi hadde sex dagen før...Kan sikkert være fordi "tappen" var nede, eller hva tror du?-...Vel måtte bare gi litt info..hihi... Men om deg så ser dette veeeeeldig pos ut...gleder meg til å se at roper ut at du er gravid...=o) (Kanskje gå til legen din ?) masse klemmer...=o)
Miraculix Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. juni 2007 Oj, så bra at dere fikk "hatt dere" før el, alikevel da!! Det er jo supert! Kjedelig om den hadde forandra seg, så hadde dere satse helt på den første datoen liksom!!! Men dette ser stråålende ut, vetu :-) Lurer på om j skal ta den siste testen idag, og heller gå t legen om ikke tr kommer alikevel.. Nå er det jo leenge siden jeg skulle hatt besøk her... Faktisk 9 dager siden, begynner å bli små frustrert, ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå