Gjest Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Nå: Gjøre husarbeid *sukk* I kveld: Da skal vi ut og ta kikk nr 2 på et hus vi vurderer å kjøpe:-)
Nicita73 Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Nå skal vi på 8 mnd kontroll, i kveld skal jeg på Mary Kay hudpleiekurs, kose meg med venninner, og det skal bli godt, etter dager med masse sutring fra lillegutt. Ha en superduper fredag:)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Kanskje klippe meg hvis mamma kan ha lillemor litt. Trene. God mat og kanskje en film i kveld.
BettyBoob Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 rydde litt, handle, dra på polet.... og så skal jeg lage middag sammen med kjæresten og drikke vin
Honningmelon Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 Nå skal jeg rydde og vaske litt, og senere blir det å være hjemme og kose oss alle fire. Du da?
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 er på jobb til 15..etter det skal jeg finne på noe med mini...vet ikke hva enda
mammat2goll Skrevet 15. juni 2007 #8 Skrevet 15. juni 2007 Masse gode produkter Men vil tipse deg om denne siden...mye billigere enn å kjøpe fra en konsulent. http://www.touchofpinkcosmetics.com/servlet/StoreFront?gclid=CNnNqIrj3YwCFSE1XgodCAlb1A
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 15. juni 2007 #9 Skrevet 15. juni 2007 Hehe...du vett jo hva som skjer på fredda...*fnis* (tenk deg bred sørlandsdialekt nå)..hehe..neida Vi skal på sommerfest i barnehagen
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 15. juni 2007 #10 Skrevet 15. juni 2007 Gubben skal på grillfest rett etter jobben i dag, så jeg skal ikke gjøre noenting!!!! Huset kan vi ta sammen i morgen, hehe. Ellers skal jeg legge meg ut på terrassen når solen runder huset, og det er ca en halv time til - lille snuppis kan da leke ute =) Skal legge lille snuppis tidlig i kveld (rundt syv/halv åtte tiden - har stått opp tilsvarende tidligere i dag for å få det til, hehe!), sette på en dvd, bestille pizza og kose meg med både godteri, is osv, nam, nam, nam =) Gleder meg kjempemye til å ha en dag/kveld heeeeeelt for meg selv uten sambo, liker å ha en helt-alene-kveld en sjelden gang!!! Trekke ut telefonkontakten, låse døra og late som om jeg ikke er hjemme, hihihihihihi =)
Mockanin Skrevet 15. juni 2007 #11 Skrevet 15. juni 2007 Mannen er på grillfest med avd. på jobben sin, så i dag har jeg bil og får derfor hentet minsten litt før hos dagmamma og vil være hjemme tidligere. Planen er å handle inn litt snop og pizza til i kveld. Etter å ha lekt litt ute med minsten og fått han i seng, skal eldstemann og jeg kose oss med pizza og litt snop forran tv'n. Skravle og kose oss. Tenkte også at jeg skulle fått scrappet litt i kveld.
Mille** Skrevet 15. juni 2007 #12 Skrevet 15. juni 2007 Nå har jeg akkurat lagt snupp, så nå skal det slappes litt av. I ettermiddag skal jeg og gubben slite med å sette opp en skyvedørsgarderobe. Snupp har vannkopper (tror jeg) så det blir ingen besøk i helga. Kjedelig... (
Hmmmmmm Skrevet 15. juni 2007 #13 Skrevet 15. juni 2007 tar det roligt nu bare, ska en tur inom min venn dusjen snart..hehehe =) så ska jeg på jobb, fra 15- 22.....
ღDidrikmamsenღ Skrevet 15. juni 2007 #14 Skrevet 15. juni 2007 Pakke og ordne til vi ska reise til hjembygda å jeg skal på min første fest på ett år! Gleder meg skikkelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå