Gå til innhold

Dumme, dumme mannen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jammen jeg skal gi han et spark i leggen eller kanskje jeg skal sørge for at minsten våkner TIDLIG i morgen (mannen skal på fest i kveld)..

Vi fant i går ut at NÅ skulle vi ta en helg i København. Men pga. ferieavløsninger på jobb ogsånn, så har vi kun neste helg vi kan gjøre det på ellers så blir det ikke før ut på høsten. Trenger å ta fri fredag.

Jeg ba han ringe søsteren sin i går kveld og høre om hun kunne hatt minsten. Neida, han skulle heller sende henne mail i dag. Og hva skjer? Jo han får automatisk svar på mail om at hun er bortreist og er og ikke er å treffe før på mandag.

Der forsvant muligheten for frihelg gitt. Mandag er litt i seneste laget og bestille fly, hotell og få alt annet til å gå opp.

Ja,ja.. får bruke penga på noe annet da....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor kan han ikke ringe henne nå da? Selv om hun er borte fra mailen sin, så har hun da sikkert mobil med seg.

Skrevet

Hvorfor er mannen din dum da??

Kan hende søsteren hans hadde planer fra før av og ikke kunne til å begynne med..

Skrevet

Hun har sikkert mobilen med. Men hun og mannen er i utlandet for helgen så jeg synes egentlig dem skal få være i fred.. Om mannen min vil ringe henne så får han gjøre det, jeg vil ikke forstyre dem.

Skrevet

DET er jo til og med jeg klar over.

Grunnen til at jeg sier mannen er dum er at han burde ringt henne i går og ikke ventet til i dag. Dem reiste jo ikke før på morran i dag da.

Skrevet

Hi..hi... Alt er mannens feil :)

Virker ikke som om han viste at de var på tur....

Jeg hadde ikke hatt noen prolemer med å ringt dem (på dagtid) selv om de er på tur.

Håper det ordner seg for dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...