Coolmommy**080607*overtid* Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Kommet tilbake fra kontroll.Ingenting skjer.Alt har stoppa opp. Har blitt strippa to ganger allerede så det gjorde de ikke denne gangen heller. Blir satt igang på tirsdag om ikke lillegutt finner ut at han skal komme i helga.Da må jeg reise 7 mil til sandnessjøen for å føde og det vil jeg IKKE!!!!!!!!!!!Vil føde her i Mosjøen på fødestua. Huff er så deprimert nå at jeg griner snart!!!!!!!
AnnVero Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Får håpe at han finner ut st han vil komme i løpet av helgen da. Kan tenke meg at det er slitsomt å bare gå å vente. Men nå vet du hvertfall at det ikke blir lengre enn til tirsdag :-) Er noe å se frem til.. Du får ha lykke til da, og får håpe det ordner seg slik du ønsker.
heioghopp! Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Kan trøste deg med at personalet på fødeavdelinga i Sandnessjøen er helt fantastiske hvis du må dit. Jeg har også blitt strippa 2 ganger + 2 ganger modningsakupunktur, uten noe resultat foreløpig........ har ikke termin før mandag, men er rimelig klar for fødsel nå ja....... jeg vil absolutt føde i Sandnessjøen, går jeg ei uke over må jeg til Mo..... Mulig de tar vannet på mandag hvis ingenting har skjedd til da. Jenta er ca 4 kg så ingenting å vente med..... Slimproppen er gått og 2,5 cm åpning.......
Coolmommy**080607*overtid* Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2007 Jeg fødte førstemann i sandnessjøen.Ikke noe problem det,men vil jo gjerne støtte opp om fødestua her+ at jeg ikke vil ha samme jordmoren som jeg hadde sist.
heioghopp! Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 Uuups.....hvem var det? Skjønner godt at du helst vil føde der du bor. Synes hele greia med nedlegging og stenging av fødeavdelinger og fødestuer er helt bånn.........
Coolmommy**080607*overtid* Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. juni 2007 Hun var svensk med AO som insinaler.Orker ikke skrive noe navn her.Likte henne ikke iallfall.
heioghopp! Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 Tror ikke hun er der nå, de som jobber der fast er ihvertfall veldig greie. Du skal ha maks uflaks om du treffer på samme. Håper for din del at du kommer igang i løpet av helga og får føde der du vil.
Coolmommy**080607*overtid* Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. juni 2007 Ja det gjør jeg virkelig.Så du er på siste innspurt du også??
Mammatiltoskatter* spire 2016 Skrevet 15. juni 2007 #9 Skrevet 15. juni 2007 Jeg håper virkelig for din skyld og for babyens skyld at ting kommer igang av seg selv og før tirsdag Coolmommy! Sånn modningsakupunktur, hvordan får man en slik behandling? Må jeg ringe til en klinikk der de driver med akkupunktur eller er det noe dere har fått gjennom legens henvisning?
heioghopp! Skrevet 15. juni 2007 #10 Skrevet 15. juni 2007 Jeg ble tilbudt modningsakupunktur av jordmødrene på føden. Mest fordi jeg gikk ei uke over med første og for å prøve å få snuppo ut før fødeavdelinga stenger..........
Coolmommy**080607*overtid* Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 15. juni 2007 Nei fikk akupunktur hos jordmor jeg.Hun som tilbydde meg det.Betalte ingenting.
Mammatiltoskatter* spire 2016 Skrevet 15. juni 2007 #12 Skrevet 15. juni 2007 jaja, da kan jeg sikkert glemme å få slikt.. Jeg skal til legen på mandag og hun er fremdeles overbevist om at jeg må være moden og at ting skjer straks.. det har hun sagt i to uker allerede og jeg tror ikke jeg er i nærheten av å være moden. =(
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #13 Skrevet 15. juni 2007 Håper du får føde der du vil da:) Og at alt plutselig starter igjen og at innen helga er over så sitter du med en liten en i armene:)
Coolmommy**080607*overtid* Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #14 Skrevet 15. juni 2007 Takktakk ja det håper jeg også.
Mammatiltoskatter* spire 2016 Skrevet 15. juni 2007 #15 Skrevet 15. juni 2007 Jordmoren min har tatt ferie. Jeg fikk beskjed om at hun ikke hadde tid til å treffe meg noe mere.. Og denne legen min kommer nok ikke til å gjøre noenting. Jeg er normalt veldig glad i henne, men jeg har prøvd å hinte de siste gangene at jeg ville at hun sku sjekke om jeg var moden. Jeg kunne tenkt meg å bli strippet også for den del.. Det ligger jo i familien at ting ikke skjer av seg selv=( sorry, er i mitt deprimerte humør i dag. Prøver å tenke at snuppa bare liker å være en viktig gjest som kommer fashionably late
Coolmommy**080607*overtid* Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #16 Skrevet 15. juni 2007 Du kan jo prøve å ringe på føden og be om akupunktur.Stripping og underlivsundersøkelse gjør de ikke hvis de ikke må.Fare for infeksjoner og sånnt.
lemontree Skrevet 15. juni 2007 #18 Skrevet 15. juni 2007 Jeg føler sånn med deg! Når jeg sitter der om noen uker og holder på å bli gal, skal jeg tenke på deg, og tenke at du holdt jo ut med så mye frem og tilbake, så da skal vel kanskje jeg greie det også... Lykke til, synes du er skikkelig tøff!
Coolmommy**080607*overtid* Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #19 Skrevet 15. juni 2007 Takktakk:)Så snill du er.Men tøff er jeg ikke bare pisslei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå