LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Hehe, helt frivillig. Jeg melder fra om ting jeg reagerer på, og nå sist viste det seg at det var en drita full guttonge som var ute å gjorde veiene bokstavelig talt livsfarlige, midt på en fredags formiddag. Ingen fyllakjører er trygg for meg...moahahahaha! :-D
bambi på isen Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Det er godt du gir beskjed, de kan skade mange!!!!!!!!!!!! Meldte selv fra til politiet engang (før mobilens tid), vi fulgte etter han som så vidt klarte å holde bilen på veien, han stoppa ganske fort og gikk inn på en bensinstasjon (var så vidt han klarte å reise seg fra bilen), en kamerat av meg sprang inn (jeg var sjåfør) og ringte til onkel politi som kom å henta han, da satt han i bilen å spiste potetgull!!!!!!!!
*Isabell* Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Så flott at du gir beskjed!!! Har selv gitt beskjed om fyllekjøring opptil flere ganger, men gir snart opp. Har selv vert sjåfør på lørdagskvelden, sett polakker som har sittet og drukket halvliter på halvliter, ringt og gitt beskjed, politi har fått bilnummer og det hele og har gjort zipp zada nothing hele TRE ganger. Og det er faktisk tre ganger for mye. Ene gangen møtte sambo politiet rett etter jeg hadde ringt, da kom de i motsatt retning av der fyllekjøreren kjørte og på feil side i av veien med en pølse i hånda. Sambo kom hjem og var helt rystet og ble ikke mindre rystet når jeg fortalte at de da igjen ikke gjorde noe med tipset mitt.!!! Grrr.. Bor på et lite sted og ved veien så ingenting med blålys kommer forbi meg uten at jeg får det med meg
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 Godt noen tar seg tid til å si ifra :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå