Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Det sies at man er høygravid når man har 40 dager igjen til termin.

Er endelig høygravid jeg og =0)

Skrevet

Vi har termin på samme dato. Er visst høygravid i dag jeg også da :-)))

Skrevet

åhh... hærregud så godt.... ikkje så lenge igjen no....

e det 21 daer igjen når man e fødeklar? e så usikker....

Skrevet

Er nok det da :-)

Fin termin dere har......

Føler at tiden fremover går fort. Andre som føler det slik? Selv om dagene går litt sakte av og til.

Gleder meg til ventetiden er over!

Skrevet

Er vel 19 dager tror jeg! Er fødeklar når det er 3 uker igjen.

Noen idé om du blir sen eller tidlig?

Skrevet

oki... trudde det va 21.. men men....

håpe no på å få 3 uker før eller nå sånn...

e skikkelig klar no allerede....

Skrevet

Håper også på å føde før tiden, men er vel ikke noe man kan satse på når man er førstegangs. Men det er lov å håpe.

Tiden vil vel vise om nurket er like utålmodig som meg eller om han vil være der inne lenge =0)

Kan godt hende at det er 21 dager, har fått med meg at det er 19 dager til. Men 2 dager fra eller til er jo ikke mye da......

Skrevet

når har du termin da??

eg fikk 3 dager før termin sist gang, så håpe no vaffal eg får før termin denna gangen åsså:P

får håpe du åsså får noen dager før tiden:) *Krysse fingran* ;)

Skrevet

Har tremin 25 juli. Du?

Håper virkelig at han kommer litt før. Har hørt at det er tungt å gå og vente på slutten.

Begynner å bli sliten av den store magen allerede nå, så jeg lurer på hvordan jeg føler det da, he he =0)

Skrevet

Så morsomt å se at det var flere med termin dato 25 juli!! ;o)

Er også höygravid idag!!

Har ikke kjöpt noe utstyr unntatt vogn så nå tror jeg det begynner å haste....... Hvordan har dere gjort? Kjöpt litt el mye??

Skrevet

Jeg har kjøpt det meste egentlig. Mangler bare dyne til senga og å henge opp noen hyller på barnerommet så er alt klart.

Var også å kjøpte flere kjær til babyen og amme bh og - topp. Liker å ha tin gferdig i litt god tid, man vet jo aldri hva som skjer. Kanskje kommer småen litt før.

Rommet, er det ferdig da?

Du har jo fremdeles god tid på deg. Ingen hast enda.

Er vel leveringstid på bilseter så den burde du ikke vente for lenge med å kjøpe, hvis du ikke har gjort det da =0)

Skrevet

har åsså termin 25 juli.:=)

jah, bynne å bli en smule tungt med den store magen nå....

Skrevet

vi har kjøpt alt. vente bare på at senga skal komme, regne med den kommer neste uke:)

så no har vi ALT klart.... no skal bare babyen komme:P

fant ut at det begynnte å haste litt så vi dro på shopping Tirsdagen:)

Skrevet

Er deilig å være ferdig i god tid.

Jeg skal bare handle litt mer klær etterhvert.

Handlet mye klær?

Skrevet

ja, e kjæmpe godt å være ferdig:)

trur ikkje eg skal handle mer klær før babyen kommer.

har komoden full av baby klær som eg og svigermor har kjøpt til nurke:)

åsså får man jo mye i gaver når babyen kommer:)

Skrevet

Det er sant. Vet heller ikke hvor mye klær han trenger i begynnelsen. Ender nok opp med alt for mye klær. Har også en familie som kommer til å gå amokk.

Hvordan er formen i dag? Leste at du ikke var helt i form i går kveld.

Skrevet

de treng ikkje så mykkje klær i begynnelsen... med forjemann hadde eg alt før mye klær, va masse eg ikkje fikk brukt før det va før smått....

så si til familie og venner at du vil ha litt forskjellige str på klær, ikkje bare 50 og 56 lissom.

e ikkje heilt i form idag heller, men e blitt bedre....

tok meg ett varmt bad igår kveld, så la eg meg....

føle at det e nå på gang, men kan være ønsketenkning... hehe....

kordan e formen hos deg da??:)

Skrevet

Har vel det meste i str 56. Regner med at lillegutt er litt over 50 cm. Er ingen i familien som har vært under.

Blir nok for mye klær uansett. Er vel vanlig med den første.

Hjelper med varmt bad eller dusj.

Hvordan føler du at det skjer no?

Er litt nygjerrig siden jeg er grønn på det området =0)

Formen variere litt. Har noen kynnere av og til, og litt "messmerter". Men jeg har det helt fint.

Håper bare at jeg ikke må vente i mye over 5 uker. Lengter etter å holde småen.......

Skrevet

oki... min gutt va 49 cm når han ble født så eg regne me at eg ikkje får en så stor unge denna gangen heller.... må ha nåkka i 50 vaffal, så får vi se:)

nei, har bare en følelse av at det e nåkka på gang... skikkelige murringer i magen, stikking i underlivet, kynnere nesten hele tiden... litt slitsomt, men går seg nok til... må bare lære meg å ta det med ro... :P

lurte litt på om eg sku ringe jm å høre om ho kan sjekke om det e nå på gang...

e jo ikkje så lenge til termin no, får håpe vi begge får 2-3 uker før...:)

vet du kordan kjønn du får??

vi får ei lita prinsesse:)

Skrevet

Har fått noen bodyer av tanta min som fikk sin første for 1 år siden. Og de er i str 50. Så har noe hvis han er liten =0)

Ta å ring for sikkerthetens skyld. Da klarer du sikkert å slappe av mer etter det, hvis det ikke skulle være noe. Greit å vite og føle seg sikker på hva som skjer. Ring med en gang du, så vet du om du trenger en sjekk......

Er ikke lenge i det hele tatt, men det er samtidig lenge nok. Gleder meg til det er 1 mnd igjen. Da tror jeg tiden kommer til å gå fortere :-)

Håper at barnet kommer tidligere, hos begge to.....

Vi venter en liten gutt =0)

Er ikke så lenge vi har visst det, for legen min ville ikke si hva det var! Slem lege, he he.

Skrevet

ja, e greit å ha nån i 50 sånn før sikkerhetsskyld:)

ringte til jm, ho sa at eg sku prøve å slappe av og hvis eg bi verre så måtte eg ringe igjen. ho mente det va bare modningsrier eg har....

den siste mnd går skikkelig sakte, det syns eg vaffal når eg gik gravid sist.... hehe...

så får virkelig håpe de kommer før tida:)

ikke så lenge sia vi heller fikk vite at det blir ei lita pie...

Skrevet

Det er jo greit å ikke vite det så lenge i forveien. Selv om jeg og samboeren var ivrige etter å vite det med en gang, så er vi nå glade for at vi ikke fikk vite det med en gang.

Du får ta det med ro i helgen da. Er vel greit å vente i 2 uker til.

Skal vel ikke gjøre annet enn å slappe av jeg heller. Er ikke i humør til å gjøre noe annet enn det......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...