Gå til innhold

Oljemaling i svangerskapet....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er mange innlegg ang det her inne og jeg er selv blant de som malte en kommode med oljemaling veldig tidlig i graviditeten..Jeg viste ikke jeg var gravid og malte med god samvittighet..Jeg holdt på i kjelleren og hadde oppe døra ut! Jeg var i rommet bare mens jeg malte(20 min kanskje....+/-)

Men likevel har dette vært i bakhodet mitt gjennom hele svangerskapet...Veldig bekymret og til tider livredd.

Jeg ser mange her som bekymrer seg for det samme..

 

Prøver og trøste meg med at når de sier det er farlig for fosteret så er det vist man maler mange ganger gjennom svangerskapet ikke bare en gang...?

Jeg vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget,men kanskje høre noen erfaringer og tanker dere andre som har malt i svangerskapet har....

Er dette noe dere tenker på eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...