Gå til innhold

Med puppestellet til alles åsyn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld var jeg rimelig trøtt! Sovnet på sofaen, sittende.. Hadde nettopp ammet baby og pappaen tok seg av han mens jeg duppet av. Jeg våknet da baby uttrykte at nå ville han også sove. Så tenkte vi skulle gå opp i lag og legge oss.

Skulle bare si "hadet" i døren til pappaen når han skulle ta en liten tur på jobben. Da sier gubben "hva gjør du nå da, om det kommer noen og ringer på?" Jeg skjønte ingenting og så bare uforstående på han og sa "hva?". Så lo han godmodig og sa at "puppen henger ute" :) Måtte le selv da:)

Der stod jeg i døråpningen med puppen ut til alles åsyn:) Bor heldigvis slik til at ingen kunne se likevel. Jeg hadde ikke merket noenting, bruker en løs singlet under vanlig t-skjorte. Dermed drar jeg bare singletten ned forbi brystet, da skjuler jeg magen, mens den t-skjorten som er utenpå skjuler brystet. men nå var altså den ytterste t-skjorten helt dradd opp, så alt viste...uff, tenk viss det hadde ringt på døren!!!:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahahahaha... Måtte le litt nå, hehehe... =)

Skrevet

Hehehe, morsomt!:)

Har faktisk gjort det samme selv, men da har det kun vært jeg som går alene inni huset og sprader med puppen hengende ute..hehe. Alt man skal passe på da!;)

Skrevet

Jeg har faktisk gjort akkurat det jeg da. Åpna døra i full ammetåke med puppen hengende ute... det var en gutt som solgte søndags-vg... jeg så jo at han stirra, så jeg forta meg å skifte skulder på ungen så hun dekte puppen, men skaden var jo allerede skjedd. Flau nei? herregud holdt på å dævve :(

Skrevet

Gjør det stadig vekk jeg, men flau det har jeg visst slutta å bli. Legger meg til og med på trampolina og drar fram utstyret, og mini krabber rundt og gynger og tar seg en sup i ny og ne. He,he galehus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...